פרק 37: סופי

306 24 12
                                    

חזרתי!! התגעגעתם?
נ.מ. סופי
לא ידענו מה לעשות. אז חיפשנו. חיפשנו בכל הטירה כשנגמרו השיעורים, אבל הם נעלמו. אבל לא רק הם. כל התלמידים שעברו את הבחינה ההיא בהצלחה נעלמו. אני אפילו לא ניסיתי לעבור את הבחינה הזו, היחידי מאיתנו שניסה היה קיף, והוא עבר אותה. אולי כן היינו צריכים לנסות.
"את חושבת שהיינו צריכים להתנהג אליו אחרת?" ביאנה לחשה אליי.
"אני לא יודעת" עניתי בעצב.
"אתן בסדר בנות?" פיץ שאל. נאנחתי ונשענה עליו (ה.כ. אני לא בטוחה שאני יכולה לכתוב קטע פיצופי טוב, אני שונאת אותם! רק קיפוסטר/סוקיף!)
"אנחנו לא בסדר! קיף, טאם ולין נעלמו, אנחנו לא יודעים איפה הם, אנחנו חושדים שהם יגלו לזרים את הסוד שלנו שאנחנו אלפים, אז, איך אנחנו אמורים להיות בסדר?!" ביאנה נשמה ונשפה בזעם גלוי. ואז היא הסתובבה והלכה.
"אני רעב, בואי נלך לארוחת הערב באולם הגדול" פיץ אמר והוביך אותי איתו. כשישבתי קלטתי ש.... כל התלמידים שנעלמו חזרו! קיף, טאם, לין, פרסי וכל השאר.
"חזרתם" אמרתי בחיוך. טאם ולין נראו לא עצובים, אלא תוהים. לין הנהנה לכיווני ואז לחשה משהו לטאם. הוא הנהן.

נ.מ. מספר(ת) כל יודע(ת)
"תלמידים" דמבלדור נעמד "יש לנו הרבה מתוכנן, אבל אולי כדאי שאתן למארגנות להסביר" דמבלדור חייך וחזר לשבת. לקחו לי כמה שניות לקלוט שתאליה, ריינה ולילי קמו והתחילו ללכת לכיוון שולחן המורים. הם נעמדו לבסוף ליד דמבלדור.
"שלום לכולכם" תאליה כחכחה בגרונה "אני, ריינה ולילי תכננו משהו מיוחד לכולכם, כדי לשמור את כולם מלאי פעילות בזמן הקרוב, ודמבלדור הסכים. קודם כל, בשבועות הקרובים לא יהיו לימודים-"
תאליה נקטעה על ידי קול שיעול מאוד מזויף (ה.כ. כן, כן, הקרפדה הוורודה שלנו חזרה! Die bitch)
"אני חושבת שלא עודכנתי בזה" היא אמרה בקול מתקתק (ה.כ. ומגעיל) "ואני לא חושבת שכבוד השר ישמח לדעת שהחלטת משהו כזה חשוב על דעת עצמך וללא אישור ממשרד הקסמים, דמבלדור"
"אני הוא מנהל בית הספר הזה דולורס, אני לא זקוק לאישור שר הקסמים כדי להתחיל פעילות כזו בבית ספרי" דמבבלדור דיבר בקול רשמי וכועס "וגם לא נתת להן לסיים להסביר"
"בפעילות הזו יהיו כמה דברים מיוחדים מעורבים שאנחנו ארגנו ולכבוד זה כל החברות שלנו בפנימייה/אקדמייה נודדת יגיעו ויעזרו לנו! יהיו המון פעילויות של גיבוש וספורט, שיוכלו ללמד לא פחות משיעורים" ריינה דיברה בקול רשמי וחזק, קול סמכותי, קול של מנהיגה (ה.כ. קול הפראיטור של ריינה...)
דלתות האולם נפתחו בקול גדול ודרכן נכנסו.... הרבה נערות. כולם לבושות בכסף, סביבן מתהלכים זאבים לבנים ועל כתפי כמה מהן עיטים.
"הפעילות הראשונה תתחיל מחר בבוקר ותימשך כמה ימים. התכוננו למופע הכשרונות הראשון של הוגוורטס" תאליה חייכה.
"כל כשרון, קסמים, חיות, לחימה, ספורט, נגינה... והסוכה יקבל פרס מיוחד!" תאליה המשיכה בהתלהבות. כולם היו קפואים כמה שניות, ואז הם התחילו להריע.
"מה אתם חושבים על זה בתור הפעה סודית שאנחנו מארגנות, אחי?" תאליה לחשה לג'ייסון אחרי שהן חזרו לדולחן בית המעורבים.
"לא רע, תאליה. לא רע" ג'ייסון חייך.
"טוב, אנחנו נלך לשבת עם שאר הבנות" לילי, ריינה ותאליה הלכו לדולחן מיוחד של צייגות ארטמיס, כשהאחרונה ישבה בראשו (אם יכול להיות לשולחן עגול ראש.... (:  ) ליד ארטמיס, שחייכה חיוך צונן ויודע סוד.

____________________
חזרתי!!
דרך אגב, זו רק אני או שיש איזשהו באג בוואטאפד שכשיש לי תמונה ואני מפרסמת פרק זה מפרסם בלי תמונה?

סודותיו של וולדמורטWhere stories live. Discover now