İçindeki tüm düşünceleri söylerken gözlerindeki merak ve hüzün beni rahatsız etmişti. Yıllardır bu anı bekliyordum,onlardan hesap soracağım zamanı şimdi neden rahatsız olmuştum ki.
Kapı açıldı .Derinin içeri girmesiyle çığlığı bastım,
"Gelmişssin."
"Selin ben hiç seni gözümle görmeden rahat edebilirmiyim,
İyimisin bebeğim".
"Evet Derin".
"Selin ,halana Derin demenden hoşlanmıyorum" diyerek lafa karıştı annem.
Derini görünce yataktan fırşamış ve ona sıkıca sarılmıştım. Annem ve babamın odaya girdiklerini görmemiştim bile ,annemin sözünü takmayarak Derine
"Yalnız mı geldin?"dedim.
"Kocamı soruyorsan hayır , Edwardı soruyorsan evet."
"Peki sevgili kocan Sarp bey nerdeler?"
"Burdayım Selincim,bana Sarp bey dediğine göre yine birşeylerin peşindesin"
"Ay eniştecim ,hoşgeldin,ne iyi ettin Derin'ciğimi getirerek"dedim ve enişteme sarıldım.
Babam eniştemi alarak çıkış işlemlerini yapmaya giderken annem eşyalarımı toplamak için arabadan çantamı getirmeye gitmişti. Böylece Derin hanımın derin sorgusuyla baş başa kalmıştım.
"Selin neler oldu ? Odana gelirken Bora 'yı gördüm ,o kadar dalmıştı ki bizi farketmedi bile . Ne dedin çocuğa ,bak seninle anlaşmıştık.Geçmişi geride bırakıcaktık ,tabi burnundan getirme demiyorum.Ama önce konuşmasına ve seni kazanmasına izin ver."
"Ya Derin elinde mavi güllerle geldiğini görünce tepem attı. Halbuki ne çok severim bilirsin,çok özeldir benim için ,eşşizdir. Şansa bak ki nispet yapar gibi mavi renkli gülleri alıp gelmiş ,sorgusuz sualsiz yatağından atıp kapının önüne koyduğu kızın odasına."
"Tamam sakin ol her şey sırasıyla , önce oyunun kahramanlarını tanıyalım .Sonra Mert ve Yeşim'e gelicek sıra intikam en önemli rollerden başlıyacak "dedi ve göz kırptı bana .
"Ah Mert ve Yeşim. Biri ilk aşkım diğeri en yakın arkadaşım, onlar kesinlikle yaptıklarının karşılığını alıcaklar.O zaman güçsüzdüm küçücük saf aşık bir kızdım. ama artık güçlüyüm kaybedecek neyim var.Üstelik sen yanımdasın ,söz verdin bu işte beraberiz değil mi? Derin babam neden Bora ile evlenmemi istedi anlamadım .Bana söz hakkı tanımadı sadece kabullenmem ve ona güvenmemi söyledi sencede tuhaf değilmi? "
"O gece seni sokakta ,o halde bulunca çok korkmuştum.Kendime söz verdim, önce senin yaralarını saracak, sen istemesende bu hale getirenlere haddini bildirecektim.Selin sen çok güçlüsün beni yanıtmadın ve ben senin hep yanındayım .O gece beni ardığında abimin yanındaydım.Yeşimle bir partiye gittiğini ve orada yanlış bir şeyler olduğunu biliyordu ama hiç sormadı sadece senin aşık olduğunu biliyordu ve geçmesi için itirazsız seni bana gönderdi .inan bana bu olanları bilse her şey farklı olurdu.Ben ona bazı şeyleri üstü kapalı söyledim ama asla isim vermedim .Zaten bana anlatman üç ayı aldı bebeğim."
"Hadi kızlar gidebiliriz artık"dedi babam .Hastaneden çıkıp arabamıza bindik ,Derin yanıma oturmuş telefonumla oynarken mesaj geldi;
"Geçmiş olsun dememe fırsat vermedin.Seni iyi görmek ve tanımak istiyorum. Geçmişte ne yaptım bilmiyorum fakat inan bunu telafi edeceğim .Bora "
Ben daha mesajın hepsini okumadan Derin cevap yazdı,
"Umarım ikinci bir şansı hakketmişsindir.Tek hakkın var,iyi kullanmanı tavsiye ederim.Yarın akşam yemeğinde görüşürüz .Selin"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK KIRINTILARI
RomanceKabuklarımın hergün dahada kalınlaştığı bir dünyada yaşamak. Herkese herşeye rağmen inadına yaşamak. Ya içimdeki aşık kadın o kabukları kıracak yada bu soğuk dünyada aşk kırıntılarıyla yaşıyanlardan olucam ne dersiniz o kadar gücüm var mı ? Tüm Hakl...