1. New girl

50 2 0
                                    

Peter žije s Avengers od tý doby co May umřela, Peterovi je 15, pořád je spider-man jenom v jeho normálním životè se už moc s nikým nebaví.
--------------------\_(°•°)_/-------------------

Dnesk je pondělí a Peter jde normálně do školy jako vždycky ale prý má dnes přijít nová žačka do jeho třídy tak je zvědavý jaká bude.

Peter už sedí v zadní lavici sám a čeká až začne hodina biologie. Ned sedí někde ve předu s MJ. Po chvilce už konečně zazvonilo.

"Tak dobrý den žáci, dnes tu mame novou žačku" řekla učitelka biologie. Petera to zaujalo tak že i zvednul hlavu aby se podíval kdo to je.

"Představíš se nám?" Zeptala se učitelka té nové žačky ona kývla hlavou a začala mluvit.

"Ahoj, jmenuju se Anna a teď jsem se sem přestěhovala s rodiči" řekla Anna a usmála se na třídu.

"Děkuju můžeš se posadit vyber si u koho budeš sedět" učitelka jí sdělila a ukázala na volný místa ve třídě.

Anna si to namířila vedle Petera a posadila se vedle něho, což Petera trochu překvapilo že by někdo vedle něj chtěl sedět.

"Ahoj jsem Anna" Anna mu řekla a podala mu ruku ale Peter se na ní jenom kouknul.

"J-já vim před chvilkou jsi to říkala" odpověděl ji Peter trošku rozrušeně ale alespoň se na ni pousmál.

"A ty se jmenuješ?" Zeptala se Anna s úsměvem a Peter jenom nasadil ten svůj normální face.

"J-jo promiň jsem..." ale než to Peter mohl doříct učitelka ho přerušila.

"Vím že je tady nová ale nebavte se, můžete si to říct po hodině" učitelka milým hlasem řekla a celá třída se otočila na ně.

"Pardon" Anna poníženě řekla ale pořád se usmývala.

Po hodině Peter šel rychlym krokem na další hodinu aby se nemusel s nikym bavit. Anna se jen otočila a Peter byl fuč což ji bylo líto že ani neví jeho jméno.

"Ty jsi Anna že?" MJ se ze zad Anny zeptala, ona se lekla že trošku poskočila.

"Promiň nechtěli jsme tě vyděsit" opatrně Ned řekl, a prohledl jsi ji od spoda až nahoru, stejně tak i MJ.

"To je v pohodě asi jenom nemám čistý svědomí" začali se tam všichni smát. "Ale jo jsem Anna"

"Ja jsem Michelle ale všichni mi řikají MJ a tohle je Ned" MJ ukazala na Neda a Ned ji stydlivě zamával.

"Ráda vás poznávám" Anna jim řekla ale pořád ji trápil ten kluk který prostě utekl ze třídy. "Hele nevíte kdo byl ten kluk, chtěl mi řict jeho jméno ale učitelka ho přerušila a pak utekl ze třídy" zeptala se.

"To byl Peter, on se teď poslední 4 měsíce s nikým moc nebaví od smrti jeho tety" Nad ji smutně oznámil, protože mu chybí jeho nejlepší kámoš.

"To mi je líto, vy jste ho nějak blíztce znaly?" Anna se ještě jednou zeptala.

"Jo byl to náš kámoš ale pak se stala ta nehoda a on se uzavřel do sebe, zkoušeli jsme se snim bavit ale on se nám vybýhal" MJ ji řekla, a koukla se na Peterovo mišto kde seděl.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 02, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Peter Parker a Avengers- OneshotsKde žijí příběhy. Začni objevovat