Jednoho krásného dne jsem prodával koloběžky v práci a najednou přišla velmi krásná slečna. Přišla ze mnou a řekla "Dobrý den máte thrasher koloběžku? " "Ano ale musíte jít se mnou do skladu aby jste se podívala na barvičky" odpověděl jsem s úsměvem. Když jsme přišli do skladu procházela si koloběžky ale žádná jí podle jejího výrazu nezaujala . " Omlouvám se ale žádná se mi momentálně nelíbí" řekla. " Navádí můžu vás pozvat na drink?" Zeptal jsem se. " A na jaký ?" " Na nachmelenou opici jak jinak to je moje specialita " řekl jsem nadšeně. Doufám že bude souhlasit. Chtěl bych ulovit její číslo. Doufám že mi za to nerozbije obočí. " Neznáme se " odvětila směle. " Tak to můžeme napravit co ty na to ?" Řekni že jo. Jinak najdu jiný způsob jak se seznámíme. Možná jí narvu do dodávky. Ne to ne. To bych neudělal. " Spíš ne" "Tak v tom případě ti dávám 365dní" "Si hraješ na Massima nebo co? Když jsi tak otravnej tak bychom mohli" usmála se. " Já jsem hezčí než Massimo " řekljsem s úsměvem. Myslím to vážně že jsem hezčí než on. " Tak co půjdeme?" Zeptal jsem se. " Tak jo " ......... Potom co jsme došli do baru jsme si dali nachmelenou opici. A seznámili jsme se. Zjistil jsem že se jmenuje Sandra. Je jí 19 a je z Ostravy. Po pár opicích co jsme vypili byla více veselá a dalo se s ní konečně pořádně mluvit. Byla velmi zdělná. Dobře se s ní kecalo. Když byla více opilá sedla si na mě. Začala mě pomalu líbat. " Nepůjdeme ke mě?" Navrhl jsem. " To je velmi dobrý nápad " zavrněla mi do ucha. Hned jak jsem to uslyšel zvedl jsem se až mi málem spadla z klína. Cítím se jako nějakej nadrženej puberťák. ........... Potom co jsme došli ke mě. Jsem jí přitlačil ke vchodovým dveřím a začal jí dravě líbat. " Nedáme si vanu ?" Navrhl jsem . "Mohli bychom " .......... Až byla vana napuštěná začal jsem se svlékat. Ona se na mě koukala a šlo na ní vidět že se trochu stydí. Podívala se na moje stojící péro. "Chceš si sáhnout ?" Začervenala se ještě víc.Všimnul jsem si že má na sobě ještě kalhotky a podprsenku. " V tomhle nemůžeš jít do vany musíš to sundat. Zvládneš to sama nebo ti mám pomoct?" Zeptal jsem se. Když ani po několika sekundách neodpovídala rozešel jsem se k ní s úmyslem z ní to spodní prádlo sundat. Když jsem sáhl po zapínání od podprsenky rychle zvedla ruce a přidržela si jí u těla abych nemohl vidět její kozy. Ale já jí tu podprsenku stejně sundal. Když jsem viděl její kozy tak jsem hned dostal nutkání si na ně sáhnout. V tu chvíli se začala červenat ještě víc. Hned na to jsem jí rychle sundal kalhotky. Pak jsme hned šly do vany. Sedla si přímo přede mě a já jsem jí obejmul ze zadu. "Cítíš jak mi stojí ?" Opět neodpověděla pouze pokývala trochu hlavou. Pak jsem si vzal do ruky houbu na mytí a začal jí umývat prsa a krk pak jsem houbu odhodil a začal jí rukou umývat kundičku a jemně přejížděl až zavzdychala. Po nějaké době jsme vylezli z vany ven a šli do postele. Když jsme byli v posteli tak jsem ji začal líbalíbat a sjížděl jsem dolů a když jsem byl dole tak jsem ji začal lízat kundičku po nějaké době jsem se na ni ze zdola usmál a řekl : "Teď je řada na tobě" Vyměnily jsme se a ona mi ho začala kouřit. po nějaké chvíli jsem jí řekl : " kouříš úžasně ale chtěl bych zkusit něco jiného " Nasadil jsem si kondom a byl jsem připravený jít do ní. Pak jsem do ní vnilk. Vykřikla a začala nahlas vzdychat. Zaryla mi nehty do zad až to trochu zabolelo a já jí kousl do rtu. Silně jsem do ní přirážel. Začala vzdychat mnohem silněji a já poznal že se blíží ke svému vyvrcholení. Navzájem jsme se udělali a ona zavzdychala moje jméno. " Richarde " zavzdychala.