البارت الثاني والعشرون ♥️

1.4K 145 112
                                    

(لآخر مرة أقولها ياريت النجمة والكومنت علشان أنا بجد بتعب ف كتابة البارت ونظري بيروح وبقيت ف سنة التخرج خلاص وهتشغل بعدين .. خليكو حلوين معايا بدل ما نزعل من بعض وألغي الروايات كلها من الواتباد وأريح عيوني ودماغي وصوابعي من الكتابة)

©©في مطعم قدير ...
#دخلت زمزم إلى المطعم وهي تتهادى بملابسها وهي تعلق عيونها على دوروك وحبيبته وهم يضحكان مع أصدقائهم وتنظر إليهم بغل وغضب ...

"زمزم" بهمس غاضب :- اوووه أنتم جالسون هنا كما العشاق وأنا أحترق داخل نيران غضبي بسببكم حسناً سأجعلكم ترون هذه النيران وتحترقون فيها .

"أشرقت" بابتسامة :- أهلا وسهلا بكِ في مطعمنا هيا تفضلي وإجلسي في أي مكان تريدين وسأجلب فوراً لكِ قائمة الطعام حتى تختاري ما تشائين .

"زمزم" ببرود وجلست بطاولة خلفهم :- tamam أنا سأجلس هنا وأحضري لي كوب شاي أخضر فقط .

"سهيلة" وهي تتحدث مع أصدقائها بمرح :- دلوقتي المفروض المطعم ده يدخل موسوعة چينيس ع كل المشاكل إللي شافها من يوم ما إتفتح هنا .

"عمر" بضحك :- ههههههه معكِ حق يا فتاة نحن منذ أن أتينا إلى هنا والمشكلات بدأت أيضاً وحين نعدلها من جهة تخرب وتنتزع من الجهة الأخرى في ثانية .

"روميساء" بإيماءة وضحك :- بالفعل يا عمر هههههه المشكلات تتوالى علينا منذ مجيئنا حقاً .

"قدير" برفعة حاجب وغيظ :- خلاص نمشي ياختي علشان ترتاحي مننا ومن مشاكلنا إيه رأيك بقى أصلا إنتي لوحدك ملكة المشاكل ودلوقتي بتتريقي علينا .

"تولغا" بغضب ونظر خلفه :- أه يا إلهي ما الذي جعل هذه الفتاة الحقيرة تأتي إلى هنا مرة أخرى والآن من ورائها سيعتقد الجميع أنني أحضرتها خلفي لتفعل أي مشكلة جديدة معهم ويكرهوني ثانيةً .

"بيرك" بإستغراب :- ماذا هناك تولغا إلى ما تنظر في الخلف الآن من يجلس خلفنا ويضايقك أم إنك تتابع أشرقت وتحرسها بعيونك .

"دوروك" بغضب ونظر خلفه :- زمزم الحقيرة ما الذي أتى بها إلى هنا ياترى هل أنت تعرف شيء يا تولغا .

"تولغا" بنفي :- حقاً يا دوروك لا أعلم أي شيء عنها منذ مدة طويلة لكن أنا متأكد أنها من فعلت الحادث معي ومعك فقط أريد دليلاً حتى أرميها للشرطة كي تتصرف معها وتعيدها إلى تركيا مرة أخرى .

"سهيلة" بغضب وعدلت وجهه إليها :- بقولك إيه بُص عليا أنا هنا مش وراك على أم عرقوب دي وإللي جاية ومعاها مصايب الدنيا كلها لازقة ف ديلها أووف .

"ياسمين" بضحك عليها :- ههههههههه إسمع الكلام يا دوروك چيم لأحسن تلاقي سهيلة إتحولت وقامت ع البنت دي وقتلتها من الضرب تاني .

"بيرك" بإيماءة وضحك أيضاً :- هههههههه أه والله أنا شوفت المشهد ده قبل كده وبصراحة متحمس ألاقي المنظر مرة تانية وضرب بقى وشد شعر وعض وإللي قلبك يحبه بقى يا ياسو .

الصعيدية والتركي ♥️🌏 مكتملةحيث تعيش القصص. اكتشف الآن