0.6

291 48 18
                                    

π

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

π

Kendimi tuhaf bir şekilde çok iyi hissediyordum ve herşey yolundaymış gibi.

Tabi o zamanlar öyle sanıyordum ama aslında uyuyordum...

Rosé ile buluşup bir kafede dönem projesi hakkında konuşuyorduk ve doğa fotoğrafları çekecektik.

"Bak şu şehir dışına yakın orman varya adını unuttum şuan orada çekelim çok güzel şeyler yakalarız kuş falan" demesiyle heyecanla kafamı salladım.

"Aynen bencede ama sabah gitmeliyiz" dedim kafasını salladı sonra dosyadan bir kaç çekim örneği çıkardı.

"Bak şunlara internette buldum baya iyi çekilmiş ama biz daha iyisini çekeceğiz buna eminim" sırıtarak söylediğine bende güldüm.

"Senin şu özgüveninin yarısı bende olsa aya uçmuştum" kahkaha attı ve kahvesinden bir yudum aldı.

"Haklısın ama kendine güvenemeyen bir yere gelemez diyor babam bende ona uyuyorum" dedi babasına aşıktı herşeyiyle onu örnek alıyordu.

Gülümsedim ve kafamı salladım. Etrafıma bakınırken Rosé konuştu.

"Taehyungumu arıyorsun?" Kaşlarımı çattım ve ona döndüm.

"Hayır aramıyorum" dedim kahvemi tekrar elime alırken gülümsedi ve bana eğildi.

"Kimi yiyorsun sen? Sabahtan beri gözlerin onu arıyor" dedi dalga geçer bir tonda hayır anlamında kafamı salladım.

"Saçmalama hem sadece arkadaşız" duyduğu en komik şeymiş gibi birden gülmeye başlayınca saçma bakışlarımı ona yolladım.

"Lisa bu benim babamla kardeş olmam gibi birşey" dedi gülerken gözlerimi devirip kafenin kapısına çevirdiğim sıra Taehyung siyah deri montuyla içeri girdi saçları ıslak bir şekilde evet sonbahardaydık ve sürekli yağmur yağıyordu.

Ondan zorla gözlerimi çekerken roseye döndüm ve eline yüzünü yaslamış bana baktığını gördüm.

"Ne var?" Dedim ters ters, gülümsedi ve yüzünü elinden çekti.

"Taehyung'u görünce gözlerinin nasıl parladığını izlemek keyifli" demesiyle ağzım şaşkınlıkla açılıp kapandı.

"Saçmalama" dedim kitaplarımı çantama koyarken ama o devam etti sözlerine.

"Lisa biz yıllardır arkadaşız ve seni ilk kez böyle gördüm erkeklere özel bir ilginde yoktu ama o seni eritiyor" dedi ve gözleri sağ tarafıma arkama döndü, tam ağzımı açacakken böldü.

"İşte geliyor eniştem" yanımdaki sandalyem çekildi ve Taehyung yanıma oturdu. Gözleri önce Rose'yi buldu ve başıyla selam verdi. Bana döndü gözlerime baktı önce sonra dudaklarıma kaydı bir saniyelik ve hemen önüne döndü.

a terrible suicide for you ℘ taeliceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin