Ha kell ölni fogok érted! 18+

94 4 2
                                    


Angel

Reggel iszonyatosan fájt a nyakam, mert Arlie ráharapott. Erős kiscsaj nem tagadom és az enyém. Nagyon marja a bűntudat ezért a nyakam cirógatása közben aludt el. Soha nem gondoltam volna hogy ennyire nyomot hagy rajta. Lehet most azt gondolja haragszom rá amikor nem is, mert nem ártott semmi rosszat hogy megmutatta mit kapok én ha megharap. Mikor fordult egyet én közelebb húztam magamhoz és bele pusziltam a hajába, majd kimásztam mellőle és újra kötöttem a sebet majd felöltöztem. Sok papír munkára számíthatok az egyszer biztos és Arlie meg gyilkolni valóra. Mikor vissza mentem hozzá már ébren volt és merett maga elé.

- Mégis mit képzeltem magamról?!  Megharapni Anthony-t a fiúmat és főnökömet?! Egyszerűen egy rohadt nagy kurva vagy Arlie Summer! - kezd síró görcsöt kapni.

Ezeket meghallva oda mentem a csajomhoz és magamhoz öleltem.

- Mégegyszer meg ne halljam hogy ilyeneket mondasz! - morgom a nyakába. - Nem haragszom, mert kíváncsi a természeted Picinyem. - emelem fel menyasszonyi pózban Arlie-t.

- De...de... - akart bele kezdeni.

- Nincs semmi de! - pöckölöm orrba. - A barátnőm vagy és neked kényeztetés kell. - viszem a limóhoz.

Arlie csendben ült és nézett ki az ablakon. Én meg kaptam az alkalmon és a lábára hajtottam a fejem, mert kicseszett kényelmesek. A denevérkém fél szemmel rám nézett elmosolyodott majd a bal kezével finoman a hajamba túrt ami kibaszott jól esik nekem. Mikor a Hazbin Hotelbe értünk már abba maradt a fejem cirógatása és kiszálltunk a kocsiból. Amint benyitottam Arlie szorosabban közlekedett mellettem és a kését is rejtegeti a pulcsi ujjában.

- AAAAANGEEEEL! - ugrik Charlie a nyakamba.

Arlie izzó szemekkel nézte hogy Charlie rám ugrik és mosolyog rám. Alastor-ral is ez volt a helyzet, mert ott ült a pultnál.

- Charlie mász le rólam mert a barátnőm nem egy nyugodt természet, ha rám másznak. - teszem le a szőke hercegnőt.

- Bocsánat csak boldog vagyok hogy eljöttél. - néz rám a hercegnő.

Arlie-ra nézett majd hirtelen egy számomra idegen lány akart a csajomra ugrani egy lándzsával a kezében. A denevérkém egy egyszerű mozdulattal a falhoz vágta és még idegesebb lett.

- Nyugalom Picinyem! - fogom le. - Próbálj megnyugodni. - emelem fel.

- Értem. - néz a szemembe.

Jó volt ezt hallani tőle és nem is tettem le, mert ha azt a fura lányt és Arlie-t össze engedem itt gyilkosság lesz, amit az én szépségem nyerne meg. Egyből a pulthoz vettem az irányt és Arlie-t az ölembe ültettem hogy nyugodt legyen a közelemben.

- Alastor. - biccentek a Rádió Démonnak.

- Angel. - mondja teljes nyugodtsággal a vigyori.

Mindenki furcsán nézett ránk mert egy csaj van az ölemben. A pornó sztár oldalam már nincs csak a drogbáró van meg bennem. Arlie kezdett ideges lenni én megittam egy pohár whisky-t és a csajom nyakába fúrtam a fejem. Éreztem Arlie-n hogy ideges, de nemtudtam mitől az mikor hirtelen kivágódott az ajtó és egy olyan személy jött akit mindannyian utáltunk a családjával együtt.

- Sebastian mi a faszt akarsz már megint? - kérdezi Vaggie. - Az előző ribancod nem hiányzik? - kezd gúnyosan beszélni a kék vérűvel

- Ha kell ölni fogok érted Charlie! - mondja Sebastian Von Eldrich.

- Sebastian mit akarsz? - kérdezi Charlie.

- Téged! Nem hagyom hogy azzal a rohadék démonnal legyél! - kezd ideges lenni.

Arlie vigyorogva és tikkelő szemekkel állt fel az ölemből majd Sebestian-hoz lépett, aki a pultnál állt.

Arlie

Egy fura fazonú fickó lépett be a hotelbe és én éreztem hogy nem kóser a csávó, ezért elé álltam hogy kiosszam.

- Ha ennyire rá van állva a tököd a csajra akkor miért nem szerzel egy királyi ágyast akivel nap hosszakat baszhatod az agyad és elégíted ki a vágyaidat. - jelennek meg a denevéreim. - A szőkét hagyd hogy csinálja amihez ért, mert ha mégegyszer meglátlak itt esküszöm hogy addig iszom ki azt az ínyenc kék véred míg a dupla pokolban nem kötsz ki. Világos voltam? - billentem oldalra a fejem és már ki is repült az illető.

Elegem lett a maiból és vissza mentem Angel-hez aki egy perverz mosolyt intézett felém. Akarom ezt a fiút, de nem szeretném ha miattam veszítene vért. Csoda hogy nem ittam meg, pedig nagyon édes és whisky-s kokain íze volt.

- Köszi hogy elzavartad ezt a faszt. - mondja Vaggie. - Charlie választása miatt majdnem egész héten itt volt és pont Alastor-t választotta helyette. - néz rám Vaggie.

- Alap. Remélem tanul belőle, mert komolyan beszéltem. - morgom az egészet.

Vaggie-vel jókat nevetve beszélgettünk majd Angel kapott fel a pult mellől, mert telibe baszott sokat ittam. Imádom a vodkát nem tehetek róla és az egyik szobában Angel-nek az ajkainak estem mert vágytam rá.

- Arlie részeg vagy. - dob le az ágyra.

- De vááágyoook rááááád! - kezdek érthetetlenül beszélni.

Angel megint felkapott és a fürdőbe vitt ahol egy adag hideg vízzel le locsolt hogy ki józanodjak.

- Tudtam hogy nem kellett volna vodkát innod. - csóválja fejét.

- Gyere csak ide Anthony! - megyek a közelébe.

Angel megint egy perverz mosolyt intézett felém, majd felkapott és vissza vitt a kis szobába és ledobott az ágyra. Én felültem és Angel ledobta magát mellém hogy nyugton maradjak. Vágyok rá és részeg is vagyok szóval a kettő egybe mosódik nekem. Nem érdekelt engem hogy most lebasz, de én megbaszatom vele magam. Rá ültem a derekára és csókba invitáltam, amit át vitt nekem nyelvesbe. A levegő hiány választott szét minket a pókocskám megint megcsókolt engem és elkezdett vetkőztetni mellé, majd a nyakamra harapott ami egy kéjes nyögésnek adott hangot.

- Nem akarlak részegen megfegtetni. - enged el.

- Tony most az egyszer engedd el magad és próbálj gátlástalan lenni. - simítok végig az arcán. - Lehet hogy csak a vodka beszél belőlem, de úgy csinálsz fel engem ahogy szeretnél. A barátnőd vagyok és ráadásul még a büntimet sem kaptam meg. - emlékeztetem rá.

- Milyen igaz Picinyem. - dönt le az ágyra. - Ha nem szólsz még szárazon úsznád meg. - nyal végig a nyakamon és rá is harapott.

Megint nyögtem egyet és nem is érdekelt hogy nyoma fog maradni ennek az egésznek. Nekem az számít hogy minél jobban elélvezzek Angel vadító játékain. Nem gondoltam volna hogy ennyire élvezem ezt az egészet, de be kell vallanom hogy igenis élvezem! Már rég ott járok hogy meghalok ettől a kínzó lassúságtól, amit Angel csinál. Megfogtam Tony nyakát és csókba hívtam hogy ne csak vörösödjek és lihegjek mint egy rossz kurva. Automatikusan a hajába túrtam és aprókat húztam rajta amitől morgott nekem. Tetszik ez a morgás mert az ő hangja és imádom. Tony megint ráharapott nyakamra amitől ismételten felnyögtem.

- Ooohh... Durván apucii~! - szalad ki belőlem.

Ez Angel-nek zene volt füleinek és belém vágott egy akkorát hogy felsikítottam. Szerencse hogy be van zárva az ajtó majd elkezdtem gyűrni a lepedőt annyira jól csinálja. Tony egyre gyorsabban kezdett bennem mozogni amitől már háromszor is elélveztem, de nagyon élvezem még mindig.

- Ahnthoh..nyyy...ahhh...durvábban! - nyögöm ki.

Hallgatott rám és erősebben kaptam a lökéseket magamon. Már fájt az érzés, de nem érdekelt többet akartam. Angel egyszeriben kimászott belőlem és apró csókokat adott a testemre és néhol megszívta a bőrt rajta és vissza kúszott a hasamról az ajkaimra és már mindketten lihegve néztünk egymásra. Már hajnal három van és ez egy nagyon hosszú kaland volt. Egyből elaludtam amint Angel-hez bújtam, akitől kaptam egy puszit a fejemre. Szépséges hercegem remélem kapok még ilyenre esélyt tőled, így aludtam el.

❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥

Főnökbe Szeretve (Overlord Angel x Oc)Onde histórias criam vida. Descubra agora