11. Kapitola

1.3K 112 1
                                    

Prežila som hrozný, ale aj dobrý večer. To čo sa stalo u Ethana som vypustila z hlavy. Jonathan ma vzal do svojho obľúbeného podniku. Rozprávali sme sa a ja som mala dobrý pocit, že ho už lepšie poznám. Po dobrom jedle sme sa len tak flákali po vonku. Alebo objímali. Keď sme sa vrátili do intráku, pobozkal ma. Bolo skvelé cítiť jeho pery na svojich.


„Tak zajtra pomáhaš zo sťahovaním?"  spýtal sa

„Jasné." povedala som a zamierila do izby


V izbe ma čakala Becca. Sedela za stolom a niečo si písala. Hneď sa na mňa pozrela. Usmiala som sa na ňu a posadila sa na posteľ.


„Kde si bola? Celý deň som ta nevidela." povedala

„Bola som za mamou. A to ty si tu nebola." 

„Bola som s Thomasom. Počkať? Za mamou?"

„Áno. Prosím nepýtaj sa ma čo sa dialo. Idem sa osprchovať."


Skôr ako stihla niečo namietnuť som vošla do kúpeľne. Vyzliekla som sa a pustila horúcu sprchu. Akoby v tej chvíli na mňa začalo všetko doliehať. Skĺzla som sa na zem. Z očí mi padali slzy. Mama sa ma vôbec nezastala, keď na mňa Ethan kričal. Ani neviem kde je môj otec. Jediní koho mám je Becca a Jonathan. Keby som nemala nikoho nezvládla by som to. Bola som rada, že som to zo seba vypustila. Postavila som sa a obliekla. Umyla som si tvár a naniesla trochu krému. Snáď si Becca nič nevšimne. Nechcem jej vysvetľovať prečo som plakala. Keď som vyšla z kúpeľne Becca už spala. Ľahla som si tiež a zavrela oči.


Otvorila som oči a do izby prúdili slnečné lúče. Vstala som a poriadne sa ponaťahovala. Umyla som si zuby a obliekla klasické šortky a biele tričko. Podišla som k Beccinej posteli a na nej bol lístoček. Zobrala som ho a prečítala.


Príď hore pomáham Thomasovi a Jonathanovi so sťahovaním.  


Pretrela som si oči a vlasy som si uviazala do drdola. Zobrala som si mobil a išla za nimi. Ešte som poriadne nebola pri nich a už som z izby počula Beccu. Vošla som dnu a videla Jonathana ako sa smeje. Becca zase povedala nejakú svoju poznámku a on sa rozosmial ešte viac. Spomenula som si na deň keď Becca prišla. Stále na niečo frflala. Pozdravila som sa s nimi, ale Jonathanovi pozdrav nestačil. Prišiel za mnou a dal mi pusu na líce. Pritom ma objímal.


„Už ste konečne spolu?" spýtala sa Becca

„Hej." povedal automaticky Jonathan


Pozrela som sa naňho a usmiala sa. Tento krát som ho pobozkala ja. Becca na mňa žmurkla a ďalej balila niečo do krabice.  


„Pomôžem s niečím?"

„Hej. V tamtých dvoch krabiciach sú knihy, zanes ich dole. Tam ich Tyler naloží do auta." usmial sa na mňa Thomas a ďalej pomáhal Becce   

„Okej." povedala som a vyšla aj s krabicami


Dole čakal Tyler a napratával krabice do auta.


„Dočerta." povedal

„Všetko v pohode?" spýtala som sa

Chladné srdceحيث تعيش القصص. اكتشف الآن