o t u z i k i.

870 102 37
                                    

Esneyerek bir lanet okul gününe daha başlıyordum. Koridorlar kalabalıktı ve ben herkesin bana baktığını hissediyordum. Dünkü olaydan birinin haberi olsa tüm okulda alay konusu olurdum. Dolabıma vardığımda kapağa yapıştırılmış notla kaşlarım yukarı kalktı. Mavi kağıdı dolaptan çekip okudum.

"Günaydın Li! The Killers - Human dinle ve hayatın güzelleşsin. Hiç olmazsa biraz gülümsersin :D"

Bozuk el yazısıyla yazılmış notun kimden geldiğini düşünürken arkamdan biri bağırdı "LIANA! YENİ SEVGİLİ Mİ YAPTIN? Ah ne sevimli.." Ve sonunda gelen grup kahkahası.

Kağıt avcumun içinde buruşurken arkama döndüm. Tabiki sesin sahibini biliyordum. Bu eski piç sevgilim Jace'ti. Beni bi iddia için tavlayıp yatağa attıktan sonra terkeden türden büyük bir piç. Tabi tüm okula rezil olmam cabası.

"Defol git Jace." dedim dişlerimin arasından.

Bana gittikçe yaklaşırken "Yoksa tatlı sevgilin beni döver mi güzelim??" dedi yapmacık bir halde.

"Jace! Kafanı götünle yer değiştirmeden önce ondan uzak dur." diye gürledi beklemediğim kişi. Tomlinson.

. . .

Ya işte öyle sen söv çıcığa gelsin seni kurtarsın yaa asdpmpmj

Bu arada Liam yirmialtı çıcıkla ortada kaldı didiler onun nesi eksik ona da hikaye isteriz dediler bende yazmış bulundum :D #selfie // payne yayında :))

tiptoe. // tomlinsonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin