-Oppa, köszönöm szépen! Tényleg! - ugrándozott Yoori, miután a barátjával beszélt Seonghwa. De aztán az én nyakamba is beleugrott.
-Hé..kérlek szállj le rólam. - mondtam, mire leszállt rólam, de aztán egy magasabb fiú jött ide hozzánk, mármint elém.
-Szia törpi. Ki vagy te? Ide jársz? - kérdezte koreaiul. Mivel ez egy olyan iskola ahova leginkább koreai diákok járnak, és direkt nekik van ez kitalálva.
-Yoori, ez itt kicsoda? Egyáltalán hányadikos? - kérdeztem, mert hiába volt nálam magasabb, az arca nagyon fiatal volt.
-Ja, ő itt Hyunjun. Mindenkivel ki akar kezdeni, holott még csak 17.
-Hogy mennyi?? - kérdeztem.
-Miért te mennyi vagy törpi? Nem nézel ki többnél mint 16.
-19 vagyok. - válaszoltam, mire kidülledt szemekkel nézett rám.
-De attól még próbálkozhatok nálad. Végülis, te is lehetsz az idősebb fél.
-Kár, hogy nem Japánban élek, de megígérem, még átgondolom. - tettem karba a kezem, ő pedig puffogva elment innen.
-Hallod Hongjoongie, nagyon nagy vagy. Eddig senki sem koptatta le őt. - mondta Yoori.
-Téged ugye nem piszkál? - kérdezte Seonghwa, Yoori pedig éppen válaszolt volna, de a barátja mellé állt és átkarolta őt.
-Megvédem a drágámat. Ne aggódj miatta.
-Rendben. Akkor mi megyünk Hongjoong, a testvéremnek amúgyis itt kell maradnia iskolában.
-Ohh, rendben van.
Ezután Seonghwa még elköszönt húgától, majd mi mentünk is elhagyni az iskolát.
Mivel busszal jöttünk, így a megállóba mentünk és mikor kiderült, hogy még fél óra a buszig én kicsit ideges lettem. Így csak leültem a padra és hátamat neki támasztottam az üvegnek. Lehunytam a szemem és próbáltam kizárni a többi hangot. De mikor megéreztem egy kezet a karomon kicsit megijedtem ezért kinyitva a szemem a kéz tulajdonosára néztem.-Minden rendben? - kérdezte Seonghwa.
-Reggel óta alig szólsz hozzám. Kicsit rosszul esik ez nekem, pedig úgy tudom, hogy nem csináltam semmit ellened. De kérlek közöld, ha én vagyok a baj. - mondta elengedve a karom.-Nincs baj. Ne aggódj ezen. Csak nem tudom miről kéne beszélgetnünk.
-Dehát eddig mindig volt valami. - ült le mellém. - Mi változott meg? Amit reggel mondott Yoori? Az zavar még mindig téged?
-Nem, mondom nincs semmi.
-Akkor nézz a szemembe és úgy mondd. - fogott államra és maga felé fordított. Lehunytam a szemem, mert egyszerűen nem tudok a szemébe nézni, és ezért el is fordítottam a fejem.
-Tudtam. Jól ismerlek már téged. - engedett el.-Hagyjuk. Ismersz engem, így elég jól tudod azt is, hogy ha van valami amiről hazudok neked, akkor arról neked sem akarok beszélni.
-Értem. Bocsánat. Túl durva voltam veled. Bocsi. Csak kérlek ne haragudj rám. Nem tudom mit csináltam.
-Semmit! - mondtam hangosabban, mire a többi ember is felém nézett, ezért fejemre fogtam. - Ahjj baszd meg. - mondtam halkan.
Nem tudok annyira japánul, hogy kimagyarázzam nekik a bocsánatkérésem. Még az a szerencse, hogy Yoori olyan iskolába jár, és ott megértettem mi van, de ez a város.Miután letelt a fél óra a busz megérkezett és felszálltunk rá. Sajnos állni kellett, és így mégjobban ideges voltam. Na meg mikor a busz kanyarodott, hátraestem volna, ha Seonghwa nem áll mögöttem és nem fog meg. Nyílván megköszöntem neki, utána meg csak próbáltam jobban kapaszkodni.
ESTÁS LEYENDO
Piano teacher [seongjoong]
FanficHongjoong zenei szakra jár az iskolában, de emelett Szöul legjobb zeneiskolájába is, ahol külön zongorázni tanul. Nagyon szereti az órákat, de leragadt annál, hogy beleszeretett oktatójába. Seonghwa, a fiatal és igen tehetséges zongoratanár pedig la...