Hello élőlények.
Nem is húzom tovább az időt, élvezd a szörnyű napom :)
Már az nagy szenvedés hogy most van meg🩸, de még a napom is szörnyű volt.
Amúgy olyan csodálatos órarendünk van hogy első óra tesi minden nap. Reggel mivel esett az eső nem tudtunk kimenni tesiórára ezért lépcsőztünk. Elég szar volt, de kibírtam hányás nélkül. Fölmentünk öltözőbe, de már éreztem hogy valami nem jó és pár perc múlva már jött az almás süti mint mindig. A lányok adtak nekem egy zsebkendőt és mentem is de persze föl kellett menni másodikra bioszra. Leraktam cuccaim, a barátom a hülye ismerőséről dumált de nekem ki kellett mennem megint 🔪🙂
Amúgy biosz után már jobb volt.Utána angol volt, amúgy az a kedvencem. Szünetben a tanár és néhany ember zongorázni próbált és nem is tudtam hogy milyen jól tud zongorázni angol tanárom. Hárman Facebook idiótákról beszéltek(Radics Peti). Amúgy elég jó volt, főleg azért mert az én csapatom nyert egy játékban 🦶👈😋(csak mondom hogy a fej emojit véletlen írtam de túl jó hogy kitöröljem)
Asszem föci volt utána. Unalmas de nem volt rossz.
Nyelvtanból témazárót írtunk igenevekből ha jól tudom. Szerintem 3-4 lesz(legalábbis remélem).
Matekon csoportmunka volt, igazából nem csináltam nagyon semmit de próbáltam segíteni. A csicska cukorka meg kicserélte a cetliket és én lettem az eszközfelelős ő meg a csendfelelős. Elég szar volt de ehhhhhh.
Mentem ebédelni de végül nem tudtam mert elfelejtettem vinni a szaros kártyát szóval mentem föl hetedik órára (angol mert nívós vagyok és több óránk van mint normálosoknak). Az óra normális volt, a tanár megint dicsérte angol szókincsem amit többnyire YouTubenak köszönhetek.
Hazajöttem, elkezdtem írni ezt a könyvet de menni kellett személyit készíteni szóval most írom csak 18:00 körül. Elég rondán nézek ki a képen és a nevem is furcsán írtam de az nem baj hehe.
Na viszont szerintem ez itt az első rész vége, a jövőbeli részek lehet normálisabbak lesznek xddd
Itt van egy pár cucc amit tegnap csináltam lolEz az egyik yt videóm képe 🦵😍🦶
Random Karakter
Edit
Másik edit
Ez az egyik yt videóm, tudom nagyon értelmes
Na bye bitches 👋👋👋👋
YOU ARE READING
Minden napjaim
RandomSziasztok! Ez egy napló szerűség lesz. Az ötletet onnan kaptam, hogy rohadt szar napom volt és az emberek szeretnek olvasni ilyesmikről 😍 valószínű 16:00 óra után jönnek részek.