XIII

33 5 0
                                    

Чи я казав вже, що стало прохолодно? 

Виходячи з будинку, що не належав мені, я щільно закутався в щільніше в пальто.

Я продовжував йти одинокими провулками, пхав руки в кишені по черзі, щоб зігрітися. Усьому виною була валіза, що заважала мені, але тоді я тримав її так міцно, що на моїх руках залишалися червоні відбитки. 

Ті моменти, коли я прямував до пункту призначення, були неймовірними. Я біг туди як стріла, пущена із засідки, наче ледь-ледь і встромиться прямо в мозок.

Я відчував таке відчайдушне щастя, адже ще трохи, крапельку, і моє життя знову втратило б сенс.

 Туманне місто, ймовірно, взяло б мене в заручники, загасило тихий вогник у душі, і історія закінчилася не так, як хотілося кожному.

Адже ми всі, по суті, хочемо щасливого кінця? 

Адже десь є той «Я», у якого відбулася розбіжність між мрією і дійсністю.

Адже десь є той «Я», який коливається між гуманізмом і бузувірством, намагаючись обрати правильний шлях, але врешті-решт стає фанатиком, йдучи за стадом, адже так «правильніше».

Ні.

І думати не хочу.

Я це Я.

І ніхто інший.

— Іноді треба бути егоїстом, — прошепотів я, відчиняючи двері штаб-квартири.

До початку залишилося небагато.

Мені на думку не могло прийти, що за мною могли стежити, тому я одразу подався до кабінету.

— Ви сьогодні з валізою, — сповістив мене товариш і по-джентльменськи підняв свій капелюх. Мабуть, всі тільки почали збиратися. Розстріл уже починав набирати свій оберт, адже чекісти не хочуть турбувати городян своїми звуками з пістолетів. Чим раніше закінчать, то краще.

Ви тільки вдумайтесь: не хочуть турбувати! А вартові? А листи з погрозами? Перевірка на сексуальну орієнтацію? Життя у страху? 

Мені стало до болю смішно, як тоді, коли Андрюша хотів невинно відмовитися від перевірки. 

Цей сміх був від безнадійності.

— Так, як бачите, — нарешті відповів я черговому, але свого капелюха не став підіймати. —  Як йдуть справи?

— Хмм... — замислився він і, стріляючи в мене пронизливими поглядами, відповів: — Хіба ви не знаєте? Ви ж тут найголовніший.

Я (Інша Романтика)Where stories live. Discover now