VEGAS IN AĞZINDAN
Dansozun koruma olucagimi düşünmezdim.Suna bak dizilerdeki gibi mafya koruması falan olucagimi bekliyordum.Ola ola bebek bakıcısı oldum.Acaba kafasına silah dayasam göle atsam farkederler mi? ya da elini bağlayıp ıssız ormana birakip kaçsam .Sakin ol Vegas paranı alıp kurtulacaksın evden dayan.
Her neyse beni bu velet yıkamaz.Asagi katta inip banyoya doğru gozlerim vazoları ve dolap suslerini takip ede ede ilerledim.Banyo kapısını açıp içeriye girdim elimi yüzümü yıkayıp sadece yatağıma geçmek istiyordum ki ta ki velet kapıyı yumruklayıp beni rahatsız edene kadar,"Yok ben bunun anasını sikicem, sakin Vegas sakin" diye mırıldandım ardından yavaşça kapıya ilerleyip soğuk ve sakin sesimle birazdan çıkıcağım efendim diye seslendim.
Henüz isim bitmedi daha dişlerimi bile fircalayamamıştım.Seslere katlanamayıp kapıyı açtım.
VEGAS:Çocuk biraz saygılı olmaya ne dersin? Kapı kilitli farkındaysan kapıyı gardiyanlar gibi tekmelemenin anlamı yok
PETE:Burası benim evim olduğunu sana daha önceden söylemişmiydim? Ha bu arada adım çocuk değil hâlâ ismimi soylememekte ısrarcısın.
VEGAS (iç ses):Al evini gotune sok.
PETE:ALOOO KİMLE KONUSUYORUM BEN???
VEGAS:Peki Pete bey.Yarın okulunuz var.Odanıza yönlendirmemi ister misiniz?
PETE:Hayır teşekkürler kendi odana yönlensen iyi olur
VEGAS IN AĞZINDANSuratını yumruklamamak için kendimi zor tuttum.Kalp ritimlerimin artış hızı beni tedirgin hissettirdi.Daha önceden bu kadar çok aşağılanmamıştım hemde bir velet tarafından her neyse bu velete hakkinı bildireceğim bunlar onun iyi günleri sukretsin . Önüme geçip alaycı bir yüzle diş macununu uzatıp sıkmamı istedi.Bu sefer ona karşı nazik davranmak istedim.Belki aslında iyi biridir.Ona biraz zaman tanıyacağım.Ardından diş macununu sıkıp fırçayı uzattım."Diş macununu sıkamayacak kadar yorgunum.Babam köle tutmasaydı sanırım dişimi fircalamadan uyuyacaktım"
Sakin kalmaya çalıştıkça bu kendini dovdurtmek istiyor.Her neyse ilgi odağımı ondan kesip kendi kişisel bakımıma odaklandım.İster istemez çocuğun ne yaptığını merak ettiğim için gözlerimi yana kaydırdım .Elinde cızıltılı bir makine vardı.Çok tuhaf bir erkeğin bakım yaptığını ilk defa gördüm.Neyse saat çok geç oldu yatmaya gitmeliyim.
Kapıya doğru yönelecekken
PETE:Dur beni bekle!
VEGAS:Sebep ? Az önce odama yönlenmemi istiyordun
PETE:Biraz geç odana yönlenebilirmisin
VEGAS:Hayır
PETE:Peki babama beni korumadığını yalnız bıraktığını söylesem
VEGAS: İstediğini söyle çocuk seni bu saate korumak zorunluluğum değil
PETE:Sen bilirsin
VEGAS:O sesini kesersen yanında kalabilirim
PETE:Tamam arkanı dön şimdi dikkatimi dağıtıyorsun
VEGAS:Sus artık tamam döndüm
PETE İN AĞZINDAN
Bu aptal koruma her sözümü yapıyor.Onun bana karşı bu kadar tahammülsüz olup her istediğimi yapması bir bakımdan işime yarıyor fakat canımı çok acıtıyor . Çünkü kimse üstüme düşüp beni ustelemiyor ne dersem her şeye tamam farklı şeyler istiyorum.Hayatım boyunca her istediğim yapıldı size zengin şımarık itemi gibi gelebilir ama bir süre sonra değersiz parça gibi hissediyordum.En acı tarafı bunlarin hepsi sesimi kesip onları rahatsız etmemem için yapılıyordu.Annem yaşıyor olsaydı bir korumaya böyle davranmama asla izin vermezdi.Her zaman yanlışlarımı duzelttip eksiklerimi tamamlardı.
Uyku düzensizliğimin sebebi annem, tek yatmadım hayatım boyunca anneme o kadar alismıstım ki öldukten 1 hafta sonra aile fertlerimin yanına sokulup uyurdum.Kendimi çocuk gibi hissediyorum bu alışkanlığımdan kurtulmak için çabaladım olmadı.En büyük korkum yalnız kalmak.Babam ve ağabeyim sürekli şehir dışında beni yabancı adamlarla aynı eve bırakıp gidiyorlar.Harika şimdi bu korumanin peşinden gitsem kesin benimle alay eder diline düşerim.Alt dudagimi emip yavaşça odama doğru yürümeye başladım.
Arkamdan seslenip "istersen uyuyana kadar yanında kalabilirim çocuk"
PETE: Sacmalamayi kes sen kimsin de senle aynı odada uyuyacağım
VEGAS: Mesleğimi yapıyorum bende meraklı değilim senin gibi veletle aynı odada uyumaya
PETE:İşin benimle aynı odada uyumak mı
VEGAS:Hayır bebek bakıcısıyım
PETE:Dünyada tek insan bile olsan seninle aynı odada uyumam
VEGAS:Teklif var ısrar yok
VEGAS IN AĞZINDAN
Ailesi yokken acaba kafasına sıkıp kurtulsammi bundan gerçi evde tek ikimiz varız benden suphelenirler.Ciddi ciddi saatlerce öldürme planları yapmistim .Yanına gittiğimde bütün öldurme heveslerim kayboluyordu.Koyu kahve göz renkleri sanki ruhumdaki negatif enerjileri depolayip bir deniz kenarına bırakıp kıyıya çarpan dalgallarla alıp götürüyordu.Sanki o gittikten sonra içimdeki alevler fokurduyordu.
Yavaşca yatagima ilerledim carsafimi kaldırıp içine uzandım yatak buz gibiydi bütün soğukluk vücudumu sarmıştı.Ayaklarim yavaşca ısınıp bacaklarıma doğru ısıyı yolluyordu.Sonunda yatağım beden ısımla ısınmaya başlamıstı.Sonunda beni rahatsiz edicek biri yoktu.Goz kapaklarımı kapatıp uykuya dalmaya çalıştım fakat sağa sola dönmekten düşüncelerden dolayı uyuyamıyordum.İçimdeki baba iç güdüsü artmıştı o aptal veleti dusunmekten uyuyamıyordum.Odasi 3 kat asagimda güvende değilmiş gibi hissediyorum.Bu vicdan azabıyla sanırım uyuyamıyacağım.Ayagiya kalkıp merdivenlerden aşağıya doğru ilerledim.Odasinin kapısı aralıklıydıKapıya yaklaşıp yavaşça açmaya çalıştım çünkü bu evdeki her şey tarihi eser bu kapıda tarihi eser olabilir.Kapiyi açtıktan sonra yavaşça odaya girdim.Yataginin köşesindeki koltuğuna uzandım.Ondan önce kalkmam gerekiyordu çünkü onunla uğraşmak istemiyorum.Bu yüzden uykumun hafif olması için rahatsız bir modda yattım.Uykuya dalmak üzereyken aniden rüzgarın sırtıma doğru esintisiyle tedirgin olmaya başladım.Biri bana doğru yaklaşıyor gibiydi.Ardindan bacağımı kaldırıp koltuğa tam uzattip ayak ucuma doğru birinin uzandığını hissettim.Gozumu araladım o kişi Pete dı
Merhaba arkadaşlar yine ben shwndkdmd kendi kendime yazıyormuş gibi hissediyorum bshwnsmd buraya kadar okuyanlar var mı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇARPIŞMA (BXB)
RomantikPete, Liseye giden bir genç; Yaşından dolayı fazla ciddiye alınmadığını düşünür.Varlikli aileden geldiği için çok simarik ve egoludur. Vegas,Hem üniversite okuyup hem de annesine bakabilmek için part time iş arar.Fakat evinin kirasını ödemeyeceği s...