-1

11 0 0
                                    



"Sabahın 7'sinde okul mu olurmuş ya!" Diye söylenerek sınıfa girdim.

"Günaydın talyaa." Diyerek yanıma geldi yiğit,

"Günaydın yiğid." Diye karşılık verdim.

"Yiğid mi?" Diye sordu çocuk şaşkınca.

"Yiğid git sabah sabah sana patlamayayım, ZATEN UYKUM VAR!" Allahtan patlamayacaktım be...

"Tamam be gittim." Diyerek kendi sırasına gitti.

"Of bu okulunda,okulun içindeki hocalarında,okulu sabahçı yapan müdüründe,yanında mal gibi gezen kel müdür yardımcısınında..." diye söve söve sınıfa girdi mal efe,

"GÜNAYDIN LAN OKULUN EN MAL SINIFI." Of oğuz bizi bi sal.

"Sende bu sınıftasın Oğuz." Diye cevap verdim Oğuz'a.

"Sus lan antipatik Talya." Oğuz'a göz devirip ilk dersimizin kitabını çıkarttım.

Sınıf tam olarak dolduğunda en sonda hoca geldi, herkes ayağa kalkmıştı fakat...

Efe kalkmamıştı,yada kalkamamıştı çünkü uyuyordu.

Hoca'nın gözü direkt olarak Efe'ye döndüğünde ağzından bir şeyler mırıldandı ve oturabilirsiniz dedi.

Burhan hoca Efe'nin yanına gitti ve;

"Efe bak burda jelibon var oğlum hadi uyan!" Dedi hoca Efe'ye, Efe bir anda ayağa kalkınca sersemlenip tekrar düştü.

"Hani nerde!" Dedi ve ayağa kalktı tekrar.

Hoca yanındaki İbrahim'e "al şunu lavaboya götür elini yüzünü yıkasında uyansın" dedi,İbrahim'de hemen kalktı ve Efe'yi lavaboya götürmeye çalıştı.

"Efe gel hadi bak jelibona gidiyoruz annecim." Diyerek götürdü.

Ders bitince herkes kalktı ayağa. Ben hariç.

Efe sınıfa geldiğinde hocaya 'kusura bakmayın hocam' dercesine kafasını salladı ve elini göğsüne vurdu.

"NERELERDEN NERELERDEN YENİ GELDİM MERVELERDEN." Diye bağırarak şarkı söylemeye başladı.

"Of Efe salakmısın sus başım ağırıyo." Dedim Efe'ye ama kendisi hala sınıfı turlayarak şarkı söylüyordu.

Bende telefonumu çıkarttım ve uğraşmaya başladım, boş boş.

"TALYOS GEL BURAYA BİRİLERİ GELDİ SENİN İÇİN SAĞIRMISIN." kulağımın dibinde bağıran efeye çevirdim bakışlarımı.

"Ne var amık keli ne var" dedim.

"Bak kapıda üç errrrkek var talyosum seni bekliyolarmış." Dedi, kapıya baktığımda harbiden 12 lerden 3 tane çocuk duruyordu.

"Evet?" Diye sordum yanlarına gidip,

"Çok güzelsin." Dedi sarışın olan.

"Biliyorum." Dedi Efe, ona döndüğümde sana ne oluyor dercesine bakıyordum.

"Sana demedim." Dedi sarışın olan Efe'ye dönerek.

"Nasıl? Burda benden başka güzel mi var? HASSİKTİR, OĞUZ KOŞ." Diye bağırdı Oğuz'a,

"Kantine gelirmisn senle bişey konuşucam," dedi sarışın olan.

"Ne var amına koyim ne var söyle burda!" Dedim çocuğa, çocuk şaşkın bakışlarla bana bakarken Efe sırıtarak çocuğu izliyordu.

"Seni seviyorum." Dedi sarışın.

"İnteiiii." Diyerek yerime geçtim, çocuk bu sefer sınıfa girmeye çalıştı fakat Efe ve oğuz izin vermedi.

"HASSİKTİRRR YALANLAR BASİTTİRRRR." Of Efe.

"Ya bi sus gerizekalı." Diye bağırdım Efe'ye,

"OĞUZ!"Diye bağırdı Salih sınıfta.

Evet salihle tanışın,sınıfmızın gay'i.

"Noldu!" Diye bağırdı Oğuz.

"KALBİM OUZ OUZ DİYE ATIYOR!DUYMUYOMUSUN!" Dedi Oğuz'a .

"Eveet, tam dicektimki Salih günlük yavşamasını yapmadı, olamaz! Tamam kerem hasta değilmiş." Dedim salihe dönerek.

Salih bana göz kırpıp önüne döndü, zil çalınca herkes sırasına oturdu, oğuz en arkada orta sırada, yanında salihle oturuyordu, onun önündede Efe ve yanında İbrahim vardı. Tam arka dörtlüydü.

Yani benimde bi farkım yok aslında hemen oğuzların yan sırasında oturuyordum, tek.

"Hello gençler." Sınıfa giren İngilizce hocasını yeni fark ediyordum,

"Aleyküm selam hocam." Dediler dört bir ağızdan,ah, evet tabikide sadece efeler.

"Neyse arkadaşlar ben direkt ödevi söylim bence, 4 lü grup olucaksınız ve bir anket hazırlicaksınız." Dedi,hemen elimi kaldırdım ve;

"Hocam tek yapsak olmazmı?" Diye sordum

"Olmaz canım." Diye cevapladı Buket hoca.

"Lan talyos! Sen bizim gruptan ol? Biz üç kişiyiz!" Diye bağırdı efe,

"Yanar?"Diye söyledim sorarcasına,yanar İbrahim'in soy adıydı genelde soy adıyla hitap ederdik.

"Bu gahpe beratlarla olcakmış." Diye cevapladı Salih beni.

"Tamam." Dedim,

"Gençler! Susun! Herkes gruplarını söylesin şimdi not alacağım." Dedi Buket hoca

Oğuz elini kaldırdı ve bizim grubu saymaya başladı.

"Efe,Oğuz,Salih,Talya."

Hadi bakalım bu salaklarla nasıl bir proje çıkarabileceğiz.

TALYOSWhere stories live. Discover now