bab 6

14.3K 221 8
                                    

Aku tidak langsung mengiyakan tawaran Pak Mahdi. Aku bilang aku butuh dua hari untuk memikirkan ini. Pak Mahdi mengangguk senang. Wajahnya seperti anak kecil yang habis dapat mainan. Aku masih melihat sisa penuh di sudut bibirnya yang berwarna putih dan tebal.

Setelah dari Pak Mahdi aku menemui Lek Tono di pos ronda. Dia cengengas cengenges melihatku.

"Yokpo? Enak?" Tanyanya.

Aku menyalakan rokok sambil bilang, "Kok iso yo ono wong lanang seneng karo wong lanang?"

"Yo ono ae. Wong kan bentuke macem-macem. Sing penting kan nggak jahat," kata Lek Tono sambil menghisap rokok suryanya dalam-dalam.

"Kowe wis tau rung?" Tanyanya lagi.

Aku menggeleng. Lek Tono tertawa lagi.

"Gawat kuwi. Pertama kali langsung karo maestro. Liyane pasti kalah," kata Lek Tono lagi.

"Emange Mbak Wati ga koyo Pak Lurah?" Tanyaku, bertanya soal kemampuan istri Lek Tono.

Lek Tono menggeleng. "Wati ga seneng ngemut," katanya.

"Pertama kali aku. Kaget," kataku.

"Cepet metu ra kowe? Aku mung 10 menit ra kuwat. Sedotane pak lurah jos," Lek Tono terkekeh.

"Lumayan lah. Setengah jaman," kataku. Lek Tono langsung mendelik.

"Setengah jam? Suwi men. Kok kuwat kowe?"

"Wis ditahan tahan kuwi. Tapi jebol pisan."

"Enteni pas kowe ngentu pak lurah. Wah. Gawat tenan uripmu."

Kata-kata Lek Tono langsung membuatku kaget. Ngentu? Berarti Lek Tono pernah gituan sama Pak Mahdi?

"Lho, sampeyan wis tau ngene karo pak lurah?" Tanyaku sambil menunjukkan simbol ngentot dengan jari.

"Taulah. Enak. Empotane pak lurah menang akeh dibandingke karo Wati. Wati mah males-malesan. Pak lurah jago tenan. Kontolku rasane dipijet."

Aku menggeleng.

"Koyoke ra iso aku lek kentu karo lanangan."

"Entenono wae. Awakmu ra bakalan mikir sing liyo."

Aku diam sejenak kemudian akhirnya aku bilang, "Pak Mahdi minta aku tinggal disana. Dia minta gini terus."

"Trus?" Tanya Lek Tono.

"Aku dijanjike dadi asisten."

"Terimo ae. Kapan maneh kowe oleh kesempatan ngene. Duwite iso ditabung gawe masa depanmu."

Aku diam. Lek Tono seperti mengerti apa yang aku bingungkan. Dia berbisik.

"Wis ra sah dipikir. Rahasiamu terjaga kok. Pak Mahdi kan lurah. Ga bakalan ketahuan wong wong."

Pak Lurah GanasTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang