➡️18

423 44 44
                                    

Merhaba Çiçeklerim,

Umarım haftanız güzel geçiyordur. Çok çok mutlu bir hafta geçirmenizi, enerjinizi hiç kaybetmemenizi dilerim😘

Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen. İyi Okumalar.😘💅

.
.
.
.

Ertesi sabah tüm hazırlıkları yapmış ve yola koyulmuşlardı. Jimin, Yoongi'nin durgunluğuna içten içe üzülüyor ancak ne yapacağını bilmiyordu..

'Yoongi sorun her neyse halledebileceğine ve üstesinden geleceğine eminim.'

Jimin'e bakmıştı sadece, istese de dilinden sözcükler dökülmüyordu. Elini tutarak dudaklarına götürmüş kokusunu içine çekerek öpmüştü. Bilmiyordu ki asıl mesele Jimin'di. Çocukluğunda eksik hissettiği annesi ölmüştü. Üzülecek miydi, tepkisiz mi kalacaktı bilmiyordu. Asıl üzüntüsü, Jimin'in bu durumu nasıl karşılayacağıydı? Girdap gibi içine çeken düşünceler onu sessizliğe mahkum ediyordu.

'Yani ne kadar bu sene için öğrenciliğimi dondursam bile, mimarlık bilgim yabana atılmaz Yoongi. Yardımıma ihtiyacın olursa elimden geleni yaparım.'

'Ciddi misin? Bunu çok isterim.'

'Ciddiyim tabi. Karşımda sırıtma Yoongi bin şu arabaya!.'

Arabaya binip kemerlerini takmıştı ikiside, Yoongi sessizliğiyle Jimin'i üzmek istemediği için sohbet konusu açıyordu.

'Jimin neden okulu dondurdun? Kaçıncı sınıfsın?

'Son sınıfım bu sene zor geçecekti. Çocuklarda barı yeni açınca onlara destek olmak için biraz ara vermek istedim. İki işi bir arada yürütemedim.'

'Arkadaşların için mi ara verdin?'

'Evet. Onlar benim zor zamanlarımda hep yanımdalardı, bana ihtiyaçları olduğu zamanda da bende onların yanında olmak istedim.'

'Çok düşünceli bir arkadaşsın sen ve çok güzel bir kalp taşıyorsun.'

'Yoongi yine yumoş yumoş bişey oldun sen. Kendine gel lütfen, nerde o beni kapıya dayayıp tehdit eden mafya.'

Yoongi bu cümlenin üzerine kendini tutamayıp kahkaha atmıştı. Yoongi'yi güldürebildiği için Jimin'de kendinden emin gülümsemişti. O sırada yine Yoongi'nin telefonu çalıyordu bu sefer arayan Taehyung'tu.

'Yoongi!'

'Dinliyorum Tae.'

'Sanırım yola çıktınız.'

'Evet, 15 dakika oluyor.'

'Jimin öğrendi mi peki?'

'Hayır, henüz değil.'

'Haberi burada vereceksen eğer bardaki arkadaşlarına haber vermemi ister misin? En azından destek olurlar haberi aldığı sırada.'

'Çok güzel düşünmüşsün olabilir.'

'Tamam o zaman dikkat edin kendinize. Önlemler alındı aklın kalmasın.'

'Teşekkür ederim çocuklar. Görüşürüz.'

Jimin konuşmanın içeriğini bilmediği için merak ediyor ancak sormaya çekiniyordu. Sadece Yoongi'ye bakmıştı.

'Ne konuştuğumu niye sormuyorsun Jimin?'

'Anlatmak istersen anlatırsın zaten?'

'Yola çıkıp çıkmadığımı sordular. Birazdan yolda diğer korumalar takip edecek bizi onu haber verdi.'

GANGSTA PARADISE | YOONMINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin