Chap 7

48 4 0
                                    

Part 7

Christian baru sahaja balik dari kerja. Wajahnya serius tanpa senyuman. Berly pula didapur sedang masak sesuatu untuk Christian.

“Arh! Chef Gel! My hand! Auch!” Mulut Berly tidak pandai berhenti membebel. Ini adalah kali pertama dia memasak seumur hidupnya.

Marta,3 maid dan beberapa orang guard yang selalu setia menemaninya ketawa melihat gelagat lucu Berly.

“Janganlah ketawa bah..saya mau masak special ni!” Bilang si berly. Tambah lagi durang kasih ketawa dia.

Chef Gel geleng-geleng kepala.

“Madam,biarla saya masak. Nanti cakap saja sama amster,madam yang masak..kan senang..” Bilang Chef Gel.

“No Chef Gel! Tidak buli! Saya mesti masaka sendiri..” Degil juga si Berly.

Christian hanya berdiri disebalik dinding mencuri lihat apa yang sedang kecoh didapur. Sesekali dia tersenyum melihat gelagat Berly.

My wife so cute! Oh! Berly..I miss u baby... Bisik si Chriistian.

Arh! Tak boleh! Biarkan dia. Jangan bagi muka..sebelum ni dia langsung tidak fikir perasan kau. Sekarang biar dia rasa susah mau pujuk kau! Setan bisik-bisik di telinga si Christian. Christian terus naik keatas. Tiba-tiba dia rasa sakit hati.

******
Tok..tok..tok...

Berly membuka pintu sendiri setelah lama menunggu tiada respon dari Christian. Christian sedang sibuk membuat kerja di mejanya. Dia langsung tidak menoleh kearah Berly.

“Dear..I made some special diner for u...” bilang si Berly. Berly sengaja memakai gaun tidur nipis yang jelas menampakkan tubuhnya. Christian mengangkat wajahnya dan dia terpaku seketika melihat Berly yang seksi dihadapannya sambil membawa plate diner untuknya. Christian menelan air liur.. Arg! I miss that body! But...

“Im not hungry!.” Bilang Christian.

“But u did't take u diner yet..” Bilang Berly manja.

“I said im not hungry!” kuat suara si Christian.

“Ok...” Berly terus membawa plate diner tersebut keluar dari labrary.

Arh!! stupid! Why Christian! Marah Christian terhadap diri sendiri.

Berly turun menuruni tangga dengan linangan air matanya. Sedih kerana Christian tidak mahu makan hasil masakannya.

“Marta,tolong buang semua ni..”

“But why madam? Susah payah madam masak sampai jari luka..melecur..master tidak mau makan?”

“Its my fault Marta..its ok. Saya naik atas rehat dulu...”

Marta terus ambil plate dari tangan Berly. Berly naik keatas sambil mengesat air matanya. Dia berjalan menuju masuk kedalam bilik tidur mereka.

Berly menutup pintu bilik. Dia naik atas katil melayan kesedihannya..

Dear...Im sorry...realy...I miss u..I want to hug u...

******
Christian masuk kedalam bilik tidur lewat malam setelah selesai kerjanya di labrary. Sekali lagi dia menelan air liur melihat tubuh Berly yang terbaring dengan sangat seksi di hadapannya.. tubuh isterinya diratap dengan penuh ghairah..

Baby..I miss that body... come on Christian....

Arg! Tiba-tiba Christian teringat Albert mencumbui leher isterinya..hatinya sakit..moodnya bertukar marah..dia mendengus dan kemudian keluar dari bilik meninggalkan Berly sendirian...

******

“Madam betul kah mau pergi ni?'

“Ya Marta..saya mau bagi ruang sama Christian..”

RED BUTTERFLY SEASON 2Where stories live. Discover now