Изведнъж седемте момчета бяха застанали пред бензиностанция. Стара. Избеляла. Стъпили на бял пясък. Всички въртяха глави и се опитваха да проумеят как са стигнали тук.
- Къде сме? - попита тихо Юнги.
- Пред стара бензиностанция. - добави Кук. - Мисля, че трябва да влезем.Момчетата все още стояха на пясъка, мълчаливи и изплашени до смърт.
- Ха ха ха. - чу се истеричен смях. - Забавно ли ви е момчета? Ха ха ха.
- Кой си ти? - викна Джин.
- Някой, който не трябва да знаете. Ха ха ха.
- Досаден си като се смееш така. - каза Юнги.
- Млъквай Юнги! - оправи гърлото си и продължи. - Ще питам въпроси и вие ще трябва да отговаряте. Грешен отговор и отпадате.
- Кой си ти по дяволите и какво искаш от нас? И каква мамка му е тази игра ако може да се нарече така? - Намджун.
- Щом толкова знаеш нека видим. Първи кръг е с светски въпроси. Втори е с логични, а трети е истина един за друг. Намджун, коя е най-дългата река?
- Нил, коя друга. - отговори без да се поколебае.
- Добре. Джин. Каква е столицата на Франция?
- Париж много ясно.
- Щом е толкова ясно въпросите ще станат по-сложни. Хоби на коя държава е столицата София?Момчето добре знаеше отговора, тъй като харесваше музиката на тази държава.
- България.
- Вярно. Юнги! Истина ли е, че Майкъл Джексън е педофил?
- Според мен е бил, но този въпрос е оспорван.
- Ммм..... Верен отговор. Джимин! Коя част на кой океан е най-дълбока и кое е нейното име?Джимин трябваше да помисли. Той знаеше за тази дълбока част, но не се сещаше името й.
- В Тихия океан е и се нарича....... Ма.... Ме... Марианска падина!
- Верен отговор. Джонкук! Колко градуса правят общо върховете на един триъгълник, ако те са 90°, 60° и 29°?
- По принцип техния сбор прави 179, но не е вярно. 180 градуса е винаги!
- Хвана уловката Джонкук! Минавате на следващ кръг.Сърцата на момчетата се разбунтуваха повече. Знаеха, че следващия кръг ще е по-сложен. Там има уловки и не всеки знаеше как да ги намери.
YOU ARE READING
Permission to dance
ActionЕдно просто парти със забавни и прости игри ще се превърне в убийствена игра за всички участници.