Yazar~
Pah-chin bir anda duraksadı ve:
--Yok yanlışın var benim bölüktekiler böyle bir şey yapmaz.
--Yapmışlar canım(emma)
--Ooo yengem olucak e artık birtanede bana ayarlarsın umarım.(baji)
--Merak etme seninde seviceğin müp biri tanıyom hemde aynı apartmanda oturuyorsunuz.(emma)
--laa yemin et!(baji)
--he yemin ederim ama o çocukla seni tanıştırmam git kendin bul.(emma)
--Yok üşeniyom.(baji)
--E ebesinin nikahı.(Peh-yan)
Başka bir yerde(HANAGAKİ)
-ne oldu Chifuyu?(Hanagaki)
--a Yok bir şey yok(Chifuyu)
--e o cocuğun adını biliyor musun sonuçta ona aşık değil misin?
Alay eder bir ifadede Chifuyu Takemichiye bakarak söyler.
--Bak döverim seni çocuk(!)(HANAGAKİ)
--Kolaysa gelde döv.(Chifuyu)
--Bak bak laflara bak bak terlik geliyor hemde 38 numara(Hanagaki)
--E neden 36.5 değilde 38(Chifuyu)
--La sıçtım ağzına gel buraya lan(Hanagaki)
--Kavgayı kesecek misiniz!?(Senju)
--Ne kavgası(?)(Inui)
--Birşey yokmuş gibi davranıp durduracak mısınız?(Senju)
-Yo ne güzel çekirdek çitliyoruz,bozma rahatımızı.(Koko)
--Saatin kaç olduğunun farkında mısınız?(Chifuyunun anası)
--Tamam anne(Chifuyu)
Yazmaya üşeniyorum o yüzden siz direkt sabah oldu diye farz edin
Sabah
Hanagaki,koko,İnui ve Senju Chifuyu'nun evinde yatıya kalmışlardır.Koko ve Hanagaki aynı okulda okudukları için beraber gitmeye karar verdiler.Koko ile okulun önüne varınca yollarını ayırdılar ve Hanagaki sınıfına Koko ise dışarıya gitti ama bu sefer sınıfta Hanagakinin oturduğu yerde bir mektup yazılıp konulmuştu.
Hanagaki mektubu alıp içini açtı içinde bir simge ve bir küçük not vardır.Hanagaki notu görünce geçmişi aklına geldi ama simgeye bakınca bunun Toman simgesi olduğunu anladı ve mektubu açmaya başlıcaktıki okulun zorbaları Hanagakinin elindeki kağıdı alıp havaya kaldırdılar.
Hanagakinin ulaşamayacağı bir mesafede olsada yinede Hanagaki almaya çalıştı ama alamadı.
Bir çocuk:
Oi Hanagaki bize neden selam vermedin hem galiba o aşkın Hinata ile mektuplaşıyorsun.Awww ne romantik.Diyip Hanagakinin uzanmaya çalıştığı mektubu yırtıp çöpe atar.Masanın üstündeki simgeli kağıdı cebine atıp sınıftan uzaklaşırlar.
Hanagaki o mektupta ne yazdığını meraktan ölürken eline küçük bir raptiye batar.Hanagaki kana alışık olduğu için çantasında bir yara bandı alıp kanayan yere yapıştırır.Ders başlar...
Ödevlerimden dolayı pek yazamıyorum ama 18 oy için teşekkürler.♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Denizler Kadar Parlak/Takemikey
FanficBir gün Hanagaki Takemichi adında bir öğrenci kumsalda otururken onu birinin izlediğini fark eder ve olaylar başlar. (Bu aslında başka bir hikaye idi ama ben değiştirdim)