Олександра

151 14 169
                                    

Нічний дощ барабанить вікнами, немов мовчки (або не зовсім) протестує разом зі мною. Я сиджу на підвіконні і захоплено дивлюся на дерева, що ледве освітлюються Місяцем, стежу за кожним листочком і гілкою, що хитаються з боку в бік, та мимоволі проводжу паралелі між нами. Зараз я така ж - побита оточуючими, часом і, головне, сама собою.

Загортаючись у теплий плед, кидаю погляд на чорне небо, що час від часу розкидається блискавками, - десь звідти, мабуть, на мене дивиться тато.

- Пробач, па, я обіцяла впоратися. І я цих слів не залишу, просто перша спроба з тріском провалилася... - шепочу в порожню квартиру, знаючи, що мене ніхто не почує. Подумки намагаюся взяти себе в руки і склеїти серце, що розсипалося на міріади зірок, але все ж таки звертаюся до тата з проханням: - Тату, якщо ти правда чуєш мене, прошу тебе, допоможи... трохи.

Переводжу погляд на наручний годинник. Невеликий екран показує 03:21, через що я якось нервово видихаю. До дзвінка будильника залишається не так багато часу, і я замислююся, чи є сенс лягати. Через кілька хвилин роздумів все ж таки приймаю остаточне рішення піти спати, щоб не втратити свідомість від перевтоми прямо на шкільній лінійці. Хотілося б сказати, що від палючого Сонця, ось тільки погода змушує лише мріяти хоча б про краплинку тепла.

Акуратно піднімаюся з підвіконня і плетуся до двоспального ліжка. Я люблю свободу в усіх її проявах - вона починається з душі, почуттів, продовжується у виборі одягу і, можливо, закінчується, в чому я дуже сумніваюся, на домашньому затишку у вигляді ліжка. Втома огортає мене з ніг до голови, а тому коли моя голова торкається м'якої прохолодної подушки, я ловлю себе на думці, що лягти відпочити - єдине правильне рішення за останні кілька тижнів.

***


Голова почала боліти, варто було розплющити очі. Яскраве світло засліпило моє незадоволене обличчя, яке зморщилося ще сильніше від звуку будильника. Намацавши телефон поруч із собою, я вдало вимикаю його і повільно підводжуся з ліжка.

- А мама казала, що режим налаштовувати треба! - бурчу, ходою зомбі прямуючи до ванної кімнати, і згадую нічну розмову з татом. Саркастично посміхаюся відображенню в дзеркалі, яке, якби вміло розмовляти, точно випалило б щось на кшталт «Ага, він тебе почув, звісно. Все зробить». Та я й сама розумію, що це безглуздо, адже не вірю в потойбіччя, проте щось штовхає мене знову і знову повертатися до цієї теми.

Особистий ДжинWhere stories live. Discover now