1.bölüm

683 15 6
                                    

Merhaba sevgili okurlarrrr:)
Yeni bir kurgu kitabıma hoşgeldiniz!

Başladığınız tarihi atıverin kızz!

(Konuşmam da böyle DBDNDJSJ)
Yorumlarınızı bekliyorumm
İyi okumalar
...
Hızla kaçırdığım otobüsün arkasından koştum. Bu akşam ablamı istemeye geleceklerdi. Hazırlıklar için çarşıdan alınacakları almaya gelmiş alışverişi yapmış ve eve dönüyordum. Otobüs son anda durdu ve bende bindim.

Koltuğa oturdum. Yol boyu heyecandan yerimde duramadım. Ablam evleniyordu. Sadık eniştemle ablam neredeyse iki yıldır beraberlerdi. Ablam matematik, sadık eniştem edebiyat öğretmeniydi.

Aynı iş yerinde çalışırlarken Birgün sadık eniştem ablamın gireceği sınıfa girmiş ve kitabını bırakmış. Ablamda o sıralar şiirlere acayip takıktı. Hala çok sever şiirleri. Sadık eniştemin kendi yazdığı şiirde masa da imiş. Sonra sınıf karışıklığı oldu diye kitabını almaya gelen sadık eniştem şiirini orada unutmuş. Ablamda derse girdiği zaman masadaki şiiri fark etmiş. Yavaşça bakmış ve okumuş çok beğenmiş ve neredeyse bir hafta şiirin sahibini aramış ve böylece tanışmışlar.

Sonra tabii sevgili olmuşlar ve şimdi de evlilik yoluna adım atıyorlar. Otobüs durağa geldiğinde hemen inip eve doğru yürümeye başladım. Benimde hazırlanmam lazımdı. Sonuçta kız kardeşiydim. Kardelen kesin benden daha güzel olmuştur. Kardelen bizim en küçük kardeşimiz ben onun büyüğü Gülseren en büyüğümüz Nilüfer ablam ve biz evet yanlış duymadınız üç kız kardeşiz.

Hızlıca apartmandan içeriye girdim. İkinci kata çıkıp evin kapısını çaldım. İçeriden annemin sinirli sesi "ayy kim o alacaklı gibi geldim" dedi. Bende "benim anne Gülseren" dedim. Annem kapıyı açtı. "Kızım biraz sakin olsana Allah allah yüreğimize indireceksin bir gün" dedi. Gene klasik annem anneannem öldüğünden beridir kalp krizi geçireceğim diye çok korkuyor. Çünkü galiba onlarda biraz genetik bu olay.

"Tamam annem özür dilerim bir daha olmaz hep heyecandan bunlar" dedim ve yanaklarından öptüm. O ise gülümsedi. Aldıklarımı itinayla tezgaha bıraktıktan sonra odaya koştum.

"Ablaların en güzeli , en canısı, en ponçiği nasılmış bakalım" dedim ablam bana ters ters bakarak " Gülseren kızım tamam anladık oda sana kalıyor da yalakalık yapma bari be" dedi. Gülerekten "abla ya sende ben çok üzülüyorum gittiğine" dedim.
Kardelen ise anneme bişeyler söyleyecekten bizim odaya geldi. " off ya ciddiyim yaşlandım şu evde ya ben daha on sekiz yaşındayım on sekiz!" Dedi.

Bende ona bulaşmak babında " bende 21 yaşındayım hanfendi ablamda 25 bıkacak bişey olmaz hem daha en genç sensin baksana" dedim.
Bana pis pis baktı. "Kimse bana bulaşmasın odamdayım akşamda çıkmayacağım" dedi. Ve sert adımlarla odadan çıktı.

"Babam öldüğünden beridir böyle üzülüyorum ama yapacak bişey yok o öldüğünde bizde çocuktuk ama o çok küçüktü" dedi ablam. Biran içime babamın Özlem'i doldu. Ne güzel gülerdi. Gülüşü insanı ısıtırdı. Aramızdan ayrılalı tam beş yıl olmuş zaman ne hızlı geçiyor.

Ablamla birbirimize sarıldık. Ne zaman babamın konusu geçse böyle yapardık konuşmaz ağlamaz sadece sarılırdık.
"Kızım saçlarına ne sürdün çok güzel kokuyor" dedi ablam "Yaseminyağı şekerim" dedim güldü.
...

Akşam olmuş görücüler (yani eniştem hazretleri ve annesi babası ve de eniştesi o ne alakaysa ) gelmişlerdi. Amcam istemeden bir saat önce Kuzenim Önder , ve yengem dürüye ile geldiler. Bu ailenin ismi çok garip amcam satılmış yengem dürüye kuzenim Önder yani iki eski çağ ismi birde yeni çağ ismi var ama olsun severim keretayı .

YALANCI SONBAHAR[+18]Where stories live. Discover now