merhaba ben yağmur 12. Sınıf öğrencisiyim yeni okulum için o kadar heyecanlıyım ki anlatamam o yüzden bi an önce kalkıp üstümü giyebiliyim. Üstümü giyip aşığa inip önce annemi öptüm
" günaydınn annemmmm "
"günaydın canım"
"hadi kahvaltını ette çabuk git okula"
"evet ilk günden geç kalmak istemiyorum ya "
kahvaltımı ettikten sonra montumu giyip kapıya çıktım ve ayakkabımı giyip dışarı çıktım ve okulun yolunu tutum aşırı heycanlıyım bakalım okul ilk günü güzel geçicek mi bilmiyorum. Okula vardığımda gözler bana çevirlidi aşırı derecede utanıyordum neyse banka oturdum bekledim önümden 3 lü gurup gecti 2 erkek biri kız ama içlerinden biri çok yakışıklıydı çocuk bana bakınca kafamı başka yöne çevirdim ve o anda zil çaldı bende sınıfa geçip oturdum ve hocayı bekledim sonra kapı açıldı ve o 3 lü gurup geldi ikisi arkama biri yanıma oturdu ve yanıma oturan kişide o çocuktu. Birden kalbim hızlı çarpmaya başladı sakin olmaya başladım ve hoca geldi.
"Günaydın gençler"
"Evet aramızda yeni kişiler var galiba"
hoca benden kasaderken bütün gözler bana çevrildi ve yanımdaki çocukta herkese bakıp önünüze dönün gibi bakıyordu o zaman herkes bana bakmayı kesmişti.
"Evet çocuklar yeni gelen arkadaşımızı bi tanıyıyalım"
Hoca bana bakarken o kadar heycanlandım ki anlatamam.
"Evet kızım senin tanıyalım"
"Merhaba ben yağmur"
"isminde güzelmiş nerden geldin yağmur "
"....... Lisesinden geldim hocam "
"O zaman aramıza hoşgeldin yağmur"
ayy o kadar utandım ki anlatırken utancımdan ağlayacak gibiydim yerime oturdum o sırada o çocuk konuştu.
"İsmin güzelmiş güzel kız . Benim adım da Efe tanıştığımıza memun oldum."
O sıra heycandan gebermek üzereydim.
"Bende memun oldum Efe."
Arkadaki kız konuştu.
"Merhaba yağmur bende irem tanıştığıma memnun oldum."
"Bende memnun oldum irem."
Yanındaki çocuk konuştu.
"Bende ömer yağmurcum. "
"Memun oldum Ömer komik ve mizahçı birisine benziyorsun."
"Öyleyimdir."
Biraz konuştuktan sonra zil çaldı irem yanıma geldi kolumu tutup çıktık sınıftan arkamızdan da efeyle Ömer geliyordu.
"Senle çok iyi anlaşacağız yağmur."
"Öyle görünüyor irem."EVETT BEĞENDİNİZ Mİ ASKLARRR
BENİ TAKİP EDERSENİZ SEVİNİRİM
ÖPÜLDÜNZ🫶💙💙💙