•1,5 μήνα μετά •
Guess what? Σήμερα παντρεύομαι ουαουυυυυ. Έχω πεθάνει από το άγχος.
Ε: Θα πάρω τον Matt.
G:Κάνε ότι θες το κεφάλι σου μόνο μην κουνήσεις μας και σου φτιάξω τα μαλλιά καμία μέρα.
P:κούκλα μου τον έχεις πάρει τηλ 17 φορές. Τι έγινε πάλι?
Ε: Θέλω αν θα πάει σίγουρα στην εκκλησία.
W: το ίδιο ήθελες και τις άλλες 17 φορές. Φτάνει! Θα πάτε και οι δύο στην εκκλησία και τέλος.
Ε: Μα αν-
G: Δεν θα αλλάξει γνώμη. Και να αλλάξει έχουμε τα αγόρια εκεί για να τον φέρουν.
•theo pov•
Εδώ και μισή ώρα κυνηγάμε τον Mattheo γύρω στο σπίτι για να τον ξυρισουμε
Tom:MATTHEO MORVOLO RIDDLE Ή ΘΑ ΚΑΤΣΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΞΥΡΙΣΩ Ή ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΟΝ ΜΠΑΛΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΚΟΨΩ ΤΟ ΚΕΦΆΛΙ!
Μ:ΘΕΣ ΝΑ ΜΕ ΞΥΡΙΣΕΙΣ ΜΕ ΜΑΧΑΙΡΙ!
D:ΜΕ ΤΙ ΘΕΣ ΝΑ ΣΕ ΞΥΡΙΣΟΥΜΕ ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΟΥ? ΜΕ ΚΟΥΤΑΛΙ ?
Μ:ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΞΥΡΙΣΤΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ ΔΣΝ ΕΙΧΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΣΟΥ.
Β: Τι να σε κάνω είσαι και γκαντέμης. Η ξυριστικη κάηκε με το που την έβαλα στην πρίζα.
Μ:Ωραία τότε να πάω σε ένα κομμωτήριο.
En: Ξες κάνα κομμωτήριο που να είναι ανοιχτό Σάββατο μεσημέρι?
Μ:Όχι...
Τομ: Ωραία τότε θα κάτσεις να σε ξυρισω και δεν θα σε κόψω. Πίστεψε με δεν θέλω να ακούω την Υ/Ν να κλαίει βρίζοντας με που σκότωσα τον άντρα της.
•Υ/Ν Ποβ•
Σε 1 ώρα είναι ο γάμος και είμαι σχεδόν έτοιμη. Μόνο το μακιγιάζ δεν έκανα.
Ε:WENDYYYY. Μέσα σε 1 ώρα πρέπει να είμαι έτοιμη. Το έχεις?
W:βέβαια! Σε 30 λεπτά θα είσαι έτοιμη
Και όντως το έκανε!
G:ποση ώρα έχουμε ?
Ρ:45 λεπτά.
Ε:γτ 45? Σε μισή ώρα είναι ο γάμος
Ρ: Η νύφη πρέπει να αργήσει και λίγο.
Ε:σωστό.
●●●●●●●●●●●●●●●●
Τελευταιο για σήμερα. Αύριο είναι ο γάμος και πρέπει να βρω μαλάκιες να γράψω οπότε νν
CZYTASZ
My brother's best friend
FanfictionΥΠΌ ΔΙΌΡΘΩΣΗ Η Y/n Nott Είναι 16 ετών και μετά από χρόνια ο πατέρας της απόφασιζει να την βγάλει από το all girls σχολείο μαγειας που βρισκόταν και να την στείλει στο Hogwarts μαζί με τον δίδυμο αδελφό της, Theodore "Theo" Nott.