》Ollin nk. Time skip《
Kävelin huoneeseeni ja samalla kuivasin hiuksiani. Päästyäni huoneeseen, näin Aleksin makaamassa sängylläni ja hänen vaatteet lattiallani. "Et oo tosissas?" Kysyin. "Todellaki oon. Oon ihan vitunmoises puuttees." Hän sanoi. Pyöräyttelin vain silmiäni ja kävelin vaatekaapilleni. "Olli pliis. Nopee kierros, sit mä lupaan etten vingu enää." Aleksi sanoi. "Voidaanko kattoo vast illemmal, oon täl hetkel tosi väsyny ja haluisin nukkumaan, ni voitko laittaa ees jotkut housut jalkaan." Sanoin. Aleksi huokaisi. Hän nosti bokserinsa lattialta ja laittoi ne jalkaansa. Menin makaamaan Aleksin viereen. Hän laittoi kätensä lantiolleni ja veti lähemmäs itseänsä. Suljin silmäni yrittäen nukahtaa.》Nikon nk.《
Istuin vieläkin Joonaksen olohuoneen sohvalla ja tuijotin eteen päin. Kävin läpi edelleenkin sitä mitä Joonakselle kävi ja mitä näin, samalla kävin läpi myös asioita lapsuudessani. Olin tavallaan nähnyt saman aikaisemminkin, mutta se ei ollu henkilön itseaiheuttama, vaan jonkun toisen ja se joku toinen oli isäni. Muistan ruumiin makaavan meidän vessanlattialla verilammikossa. Ruumiissa oli ruumis matoja ja se oli alkanut jo mädäntyä, muistan ruumiista lähteneen pahan hajun ja miten asuntomme haisi siltä todella pitkään, muistan myös miten isäni tappoi kyseisen henkilön, miten hän puukotti miestä montakertaa, eikä lopettanut sitä vaikka mies oli jo kuollut. En pystynyt silloin nukkumaan moneen kuukauteen, hyvä että pystyn nukkumaan nyt. Onhan tapauksesta jo monta vuotta, olin silloin vasta tarhassa, mutta muistan sen niinkuin eilisen."Niko?" Joonaksen isä sanoi, jolloin säpsähdin pois ajatuksistani. Käänsin kysyvän katseen mieheen. "Mee nukkuu. Mä puhun sul sit aamul. Tarviiks sä unilääkkeit?" Hän kysyi, pudistin päätäni. "Okei. Muista et mut voi aina herättää, jos sul tulee joku hätä, okei Niko?" Hän kysyi, nyökkäsin. Nousin ylös sohvalta ja kävelin Joonaksen huoneeseen.
Menin sänkyyn makaamaan, vedin peiton päälleni ja tuijotin seinää. En tiedä saisinko nukuttua kunnolla tänä yönä tai ollenkaan. En vain saanut tapahtumaa pois päästäni, vaikka yrittäisinkin. En varmaan edes osaa olla Joonaksen lähellä nyt, en tiedä että mitä minun pitäisi sanoa vai pitäisikö minun sanoa mitään. Mitä jos sanon jotain väärin ja Joonas loukkaantuu, en halua loukata häntä, hänhän voisi tehdä saman uudestaan. Kaikki nämä ajatukset aiheuttivat minulle pääsryn, joten suljin silmäni.
》Aleksin nk. Time skip《
Suutelin Ollin kaulaa ja pidin käsiäni hänen lantiolla. "Aleksi voitaisko hoitaa tää nopeesti, mua väsyttää." Olli sanoi. "Sä oot nukkunu koko päivän, ei voi väsyttää." Sanoin. Siirryin Ollin kaulalta hänen rintakehälle, josta liikuin alemmas ja alemmas, kunnes olin hänen haaravälin kohdalla. Laskin hänen bokserit alas. Virnistin. "Ai et muka olis sil tuulele jätkä o iha kovana." Sanoin. "Pää kiinni." Olli sanoi ja huomasin kun hän punastui.Otin hänen miehuudesta kiinni ja otin sen sitten suuhuni. Aloin liikuttamaan päätäni hitaasti. Tunsin kun Olli laittoi kätensä hiusteni sekaan ja työnsi päätäni alemmas, josta yskäisin hiukan. Nopeutin hiukan pääni liikettä. "A-Aleksih..." Olli sanoi, joten lopetin. Nostin pääni ylös ja suutelin Ollia huulille. Olli tukisti minua hiukan. Otin hänen jaloista kiinni ja vedin hänet selälleen makaamaan. Otin hänen bokserit kokonaan pois ja heitin ne lattialle. Tein saman omilleni. "Valmis?" Kysyin. "Joo." Olli vastasi. Työnnyin hänen sisälle ja annoin hänen ensin totutella, jonka jälkeen aloin liikkumaan. "N-Nopeemmin.." Hän sanoi.
Otin hänen lantiosta kiinni ja aloin liikkumaan nopeammin, jolloin Ollin huudot voimistuivat. Onneksi ei tarvitse pelätä että hänen vanhemmat kuulisivat meitä. Aloin tekemään fritsuja Ollin rintakehään. "O-Oonh...mgh l-lähelläh." Olli sanoi. "Tuu vaa rakas." Sanoin, sillä olin itsekkin lähellä. Hetken päästä Olli laukesi mahallensa ja minä hänen sisälle. Työnnyin pois hänestä ja menin sitten makaamaan hänen viereen. "Jaksaks mennä suihkuu?" Kysyin ja käänsin pääni Ollia päin. Poika pudisti päätänsä. "Okei, no mä käyn hakee pari pyyhet sit." Sanoin. Annoin Ollille pusun poskelle, jonka jälkeen nousin ylös sängystä ja kävelin vessaan. Otin vessankaapista kaksi käsipyyhettä ja kastelin ne lämpimällä vedellä, jonka jälkeen kävelin takaisin Ollin huoneeseen. Aloin putsaamaan Ollin mahaa, jonka jälkeen putsasin hänen sisäreidet, saatuani kaiken sperman pyyhittyä, pussasin Ollia huulille. "Kiitti rakas." Olli sanoi. "Ei mitää." Sanoin hymyillen. Vein pyyhkeet vessan pyykkikoriin, jonka jälkeen menin Ollin viereen. Vedin peiton päällemme, laitoin käteni hänen vyötärölle ja vedin lähemmäs itseäni. "Öitä." Sanoin. "Öitä." Olli sanoi. Suljin silmäni yrittäen nukahtaa.
》《》《》《》《》《》《
Sanoja: 658
KAMU SEDANG MEMBACA
Why me? 》Niko x Joonas《VALMIS
Fiksi Penggemar"Miks sä teet näin mul?!" "Teen mitä?" "Koulus kiusaat mua, mut jos ollaan kahestaan ni suutelet mua! Mitä helvettiä sä haluut mult?!" "Rakastan sua, okei?" poika sanoi. Hiljenin. Ei hän voinut rakastaa minua, ei mitenkään. ⚠️SISÄLTÄÄ⚠️ -boyxboy ...