Dragă cititorule,
Dacă nu m-ai descoperit încă, cine sunt eu, ei bine, acum e momentul.
Sunt Nistor Minola sau Mino (cum îmi spune toată lumea) . Am 19 ani, și sufletul meu este cuprins de creativitate, de iubire și multe idei. Sunt în același timp tipa liniștită, care iubește atât liniștea cât și zgomotul. Zgomotul meu preferat este momentul în care ideilei se amestecă, devin un haos, dar este un haos frumos.
Dar sincer, iubesc când chitara/chitara electrică se amestecă cu tobele, bass-ul și vocalistul, da, e lumea rockului, because Rock N Roll, will never die.
Cine sunt pe lângă acele etichete ?
Sunt Mino, un mic extraterestru rocker, cu sufletul în poezie,iar inima în motoarele pe două roți. Casa mea este acolo unde găsesc ,,ciudatul" sau ceea ce iubesc. Un mic omuleț, care încearcă să surpriză frumusețe astrale și luciferice, emoții, gânduri și percepții prin poezie.Sunt doar un alt punct pe pânza existenței umane, însă încerc cât de mult pot să cuprind în poezie cât cuprinde un fotograf în poze. Fiecare emoție, fiecare zâmbet, tristețe, supărare, câte ceva din toate. Tot ce îmi doresc, este ca lectorul să simtă fiecare fior pe care îl pun într-un gând, deoarece un omuleț ca mine, își pune bucățele din suflet îmbinate cu toate gândurile care îl străpung în timp ce scrie. E atât de frumos să cunoști ființa prin poezie, de multe ori se întâmplă să te regăsești într-o anumită stare, zguduindu-te până lacrimi, asta doresc să transmit eu prin poezie. Gânduri calde, liniștite, sub diferite forme, unele prin poezie, altele prin versuri de cântece, uneori prin desene. Dar în esență sunt doar un copil de 19 ani care speră ca într-o zi să aducă lumii zâmbete pe față prin poezii.
Asta este adevărata mea față.
Vă invit pe nava mea extraterestră, acolo unde timpul nu e timp, iar lumea sunt doar niște stele !Cu drag,
Minalien
CITEȘTI
Poezie din ecran
AcakMulțimi de gânduri, adunate la un loc, în telefon, găsim un rost, o poezie sau mesaj, poate din fiecare câte ceva.