Not: Aralarda anlatımda ufak tefek hatalar ve yazım yanlışı olmuşsa bütün okuyucularımdan özür dilerim sizleri daha fazla bekletmemek için hızlı bir şekilde bölümleri yayınlıyorum Hikaye tamamen bittiğinde bütün bölümler yeniden düzenlenip olan hatalar giderilecektir.😊
Artık elimden geldiğince kitabın asıl kısımlarına yani aksiyon dolu olaylara giriş yapacağım 14 bölümdür kitabımı okuyup oy veren ve yorum yapan okuyucularıma teşekkür ederim inanın bana her yorum ve oyunuz bana inanılmaz bir motivasyon kaynağı oluyor. 🥰
Ama bunun dışında kitabi okuyup geçen okuyucularda mevcut. Lütfen sizde desteklerinizi benden ve hikayemden eksik etmeyin ve oy verin.
Saygı çerçevesinde yorum yapmayı da ihmal etmeyin çünkü sizin görüşleriniz ve beğeniniz benim için çok önemli bunu unutmayalım ve desteğinizi lütfen benden esirgemeyin. Herkese şimdiden iyi okumalar 😇💜
PART1
Aysel bütün hazırlıklarını yaptıktan sonra Paris'e gidecek uçağa bindi. Yolculuk boyunca Chang' la ne konuşacağını kafasında tasarlamıştı.
Ama bu tasarlamış olduğu cümlelerin kaçını sevdiği adamı karşısında gördüğünde ona söyleye bilecekti? Ya da en önemlisi Chang kendisini dinlemek istiyor muydu? Gibi sorular genç kadının zihninde dolanıyor onu inanılmaz derecede endişeleniyordu.
Çünkü zaman geçtikçe sevdiği adamla arasındaki uçurumun daha da derinleşmesinden ve bir daha eskisi gibi olmayacaklarından ölesiye korkmaya başlamıştı Aysel.
O kadar denemesine rağmen sevdiği adamdan ayrı kalamamıştı. Ne Chang' dan uzak durabilmiş ne de eskisi gibi ona yaklaşabilmişti.
Kendisini sürekli bu ikilemlerin içinde bulan kadın derin bir nefes alarak gözlerini yavaşça kapattı. Nefes alış verişini düzelttikten sonra beynin içindeki bütün olumsuz düşünleri susturmaya çalıştı.
Daha kendi bile bazı şeylere inanmazken sevdiği adam ona nasıl inanacaktı? Önce kendisi bazı şeyleri değiştirebileceğine inanmalı sonrasında Chang'ın güvenini kazanmalıydı.
En nihayetinde boşuna yollara düşmemişti. Kaybettiği aşkını ne pahasına olursa olsun geri kazanmaya gidiyordu genç kadın. Uçak piste indiğinde kendinden emin bir şekilde uçaktan indi.
Aynı kararlılıkla hava alanında yürüdükten sonra Paris'e indiğine Gong'a haber vermişti Aysel.
Gong, Chang'ın oda rezervasyonu yaptığı için iki kişilik oda süit oda ayarlamış resepsiyonda ki görevliyi ise abisinin otele geldiğinde durumdan haberde olmasın diye sıkı sıkı temsil etmişti.
Doğrusu abisi biranda karşısında Aysel'i görünce vereceği tepkiyi görmek için neler vermezdi. Ama maalesef o manzarayı izlemekten mahrum kalacaktı genç adam.
Aysel havaalanından dışarı çıktığında gözlerini etrafta gezdirmeye başladı. Uzun süre bu şehre gelmediği için bir süre Paris'te olan değişiklikleri izledi.
Daha sonra bir taksi çevirerek Gong' un verdiği adrese gitmeye başladı. Vakit kaybetmeden sevdiği adamdan önce otele varmalıydı genç kadın.
Yaklaşık yirmi dakika sonra otelin önüne gelen Aysel şoföre ücreti ödedikten sonra taksiden inerek bavulunu aldı.
Derin bir nefes aldıktan sonra otele giriş yaptı. Resepsiyonda ki adamla kısa bir konuşmanın ardından oda anahtarı aldıktan sonra odalarına çıkmıştı.
Aysel odaya girdiği zaman yüzde buruk bir gülümseme belirdi.
Burası Chang 'la her Paris'e geldiklerinde kaldıkları olaydı. Demek ki Chang hala ondan tam anlamıyla vazgeçmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asla Vazgeçme
Chick-LitAysel Bozkurt , adını bütün dünya ya duyuran başarılı bir iş kadınıydı.Üstelik bu başarısını daha otuzlu yaşlarında elde etmişti.Hal böyle olunca onu iş camiasında tanımayan yoktu. Kısa sürede adından sıkça bahsettirmesi ve bir çok ödüle layık görül...