ΚΕΦΑΛΑΙΟ 12⁰

383 6 0
                                    

 Παρατήρησα το έγγραφο που πήρα από το γραφείο της Serrano. Υπήρχαν δέκα ονόματα γραμμένα με μαύρο στυλό.

Τα πρώτα πέντε ήταν ήδη σβησμένα με μια στραβή γραμμή.

Τα τέσσερα ονόματα ανήκουν στους ανθρώπους που έχουν ήδη δολοφονηθεί ξεκινώντας από τον Matthias Bianchi, στην συνέχεια ο Antonio Fernando, και μετά ο Eduardo Ricci με τον γιό του. Το πέμπτο όνομα είναι η Catlin Bianchi, η σύζυγος του Matthias, η οποία μέχρι στιγμής είναι ζωντανή.

Που σημαίνει πως λογικά θα πεθάνει απόψε ή κάποια άλλη στιγμή, σύντομα. Αποκλείεται να είναι η Victoria πίσω από αυτό και το στοιχείο που μου το επιβεβαιώνει είναι πως το όνομα της είναι σε αυτή την λίστα και η ομιλία που άκουσα το πρωί. Το χειρότερο όμως είναι πως και το δικό μου οι όνομα είναι στη λίστα. Τελευταίο.

Επιπλέον τα τέσσερα ονόματα της συμμορίας που καταδιώκω είναι εδώ. Αν η λίστα είναι αληθινή και όλα αυτά τα άτομα πεθάνουν, τότε ποιος είναι ο δολοφόνος και πως ξέρει τους στόχους του η Victoria;

Τι μαλακία είναι αυτή;

Πρέπει να παραδώσω αυτά τα στοιχεία στο CSI δεν ξέρω τι άλλο να κάνω. Δεν είναι δικιά μου υποχρέωση να τους σταματήσω.

" Παρακαλώ;" Ακούστηκε μια βαριά ανδρική φωνή, διακόπτοντας με από τις σκέψεις μου.

" Γειά. Ξέρω πάει πολύς καιρός από την τελευταία φορά που επικοινωνήσαμε. Αλλά θέλω να σου ζητήσω μια χάρη. Είναι επείγον. Θα πληρωθείς φυσικά, όσα ζητήσεις... Τι λες;" Είπα με την αυστηρή φωνή μου.

" Ω" έκανε μια παύση" γεια σου και σένα αδελφή. "

Ήρθε δυστυχώς η μέρα του γάμου. Πόσο γρήγορα περνάει ο καιρός... Από εδώ και πέρα θα αναγκαστώ να αντικρίζω κάθε μέρα την μούρη του Gabrielle.

Είναι πολύ αργά να αρχίσω να τρέχω;

Χασμουρήθηκα. Δεν έκλεισα μάτι το βράδυ από το άγχος μου και ας πήρα το χάπι του ύπνου.

Καθόμουν σε ένα παγκάκι δίπλα από την πισίνα στο χώρο της δεξίωσης. Μπορώ να πω πως ο γάμος μου ήταν εξαιρετικός. Το ντεκόρ, η διακόσμηση, το φαγητό, ο dj όλα. Πολυτέλεια και χλιδή.

Ευτυχώς δεν τα πληρώνω εγώ.

Ήρθε και έκατσε δίπλα μου ο Gabrielle. Φορούσε το γαμπριάτικο κουστούμι και εγώ ένα μακρύ λιτό νυφικό. Τα μαλλιά του ήταν φτιαγμένα πίσω με τζελ.

THE MISSIONDonde viven las historias. Descúbrelo ahora