Цей ранок став особливим, але не через мій гарний настрій, тому що я, на здивування, нарешті виспалася; не через сонце, яке вирішило порадувати своєю присутністю; і навіть не через сон, де я була щасливою, хоча нічого не пам'ятаю з нього...
Я прокинулася з легкістю в тілі й голові. Хотіла встати з ліжка, та згадала, що сьогодні субота: можна весь день провалятися під ковдрою і переписуватися. А ще вперше за два дні подзвонити мамі... Вирішивши прочитати нові повідомлення від аноніма, який вночі змушував то добре думати, то щиро посміхатися, я відкриваю сайт.
Джин: «Ну?»
Не розумію, що він має на увазі, тому перепитую:
Aks: «Що «ну»?»
Довго чекати не доводиться, бо він знаходиться онлайн.
Джин: «Яке твоє перше бажання?»
Недовго думаючи, відповідаю:
Aks: «Бути щасливою»
Джин: «І що робить тебе щасливою?»Доволі важке запитання, бо я не знаю, що тепер написати.
Я починаю згадувати той день. День, коли, мабуть, виплакала найбільше сліз, стоячи перед татом, який, здавалося, от-от встане, обійме мене і ми вже разом підемо з того злощасного кладовища назад, додому. Тоді в мені щось вкотре зламалося, але вже назавжди...
«Проводжаючи в останній шлях», я торкаюся пальцями його холодної руки й повільно цілую в щоку, аби запам'ятати цей момент. Сльози течуть океаном, і я впевнена, що не перебільшую. Вони капають на його одяг, який ніколи більше не зміниться...
Бабусі гірше, ніж мені. Її відтягли подалі після того, як вона, схилившись над його тілом, постійно запитувала, чому він нас покинув. І я так багато хочу сказати тату, і так багато змовчати... Та розумію, що це — мої останні йому слова. Не знаю, чи чує він мене, чи відчуває присутність, але я випрямляюся, дивлячись на його бліде обличчя, що виражає повний спокій та холод, щоб врешті також дещо сказати. Востаннє...
— Я обіцяю стати щасливою, тату. Я обов'язково буду щасливою... — шепочу, бо не хочу, щоб хтось ще з людей поруч почув ці слова. Вони стосуються лише нас із татом. — Пробач за все, тату... Я люблю тебе.
Не пам'ятаю, чи казала йому слова любові, коли він дихав. Але я не знаю, як його відпустити, і не знаю, як стати щасливою.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Особистий Джин
RomanceНебо шалено красиве, як і слова, відправлені йому в повідомленні кількома хвилинами раніше. У грудях приємно щемить, поки серце готове стрибати, підкорюючи не лише реальність, а навіть казки, бачачи ніжну відповідь співрозмовника. Але що робити, якщ...