/Merhaba okuyucular, kitabımda baba-kız sevgisi, fantezi ve sayre konular olucak./
Başlama tarihi : 6.12.2022
Düzenleme tarihi: 19.11.2024.
×××××Garip sesler duyduğumda gözlerimi açmaya çalıştım ama bu zordu. Sanki biri eliyle gözlerimi kapatıyordu.
Sanki havada uçuyorum gibi oldu.
[Uyu]
Birinin beni okşaması ile dahada rahatladım, hiçbir şey duymuyorum ama sanki güzel müzik dinliyorum gibi geliyor. Sakin huzur veren müzik.
[Bayan Lara, yeni dünyaya hoş geldiniz!]
*Kendi iç sesim? Böyle yeteneğim yoktu... ben Lara değilim hem ben...ben, kimdim ben!?*
Paniklemeye başladım ismimi unuttum!
[Çok düşünmeyin küçük beyninize ve bedeninize zarar verebilirsiniz]
İç sesimin değişik ses tonu vardı ve bu kesinlikle normal değildi, ben kendi kendime böyle demem hem!
Sen kime küçük diyorsun?
Gözlerimi zorla açmaya başladım ışıktan dolayı biraz kapattım ama alıştıra alıştıra açtım.
'Dünyaya hoş geldin'
Sözünü anladım sanırım.
"Yeniden mi doğdum?"
Bunu nasıl anladım biliyor musun?
Tavan hastane tavanı ve koku, birde zırlayan bebekler! Neden bebeklere bakmıyorlar!?
[Evet, beni koruycu meleğiniz olarak sayın]
*Ben bununla nasıl konuşurum? Böyle mi? Düşüncem ile? Garip...ama korkutmuyordu*
"Bebeklerin melekleri gördüğünü biliyordum ama duyduğuna ilk defa şahit oldum şuan."
Derin nefes aldım, bedenimi daha kontrol edemiyorum.
"Peki beni koruyan melek neden ve nasıl buraya geldim? Seninle nasıl konuşa biliyorum? Hem ben ne zaman doğdum? En önemlisi ailem varmı?"
[Her sorunun kendi zamanı var Lara]
"...."
Galiba melek olduğu için ona kötü cevap veremem, göz devirdim.
Nasıl doğduğumu hissettim o zaman ben az önce...bu tarihte ilk olabilir, ama kim inanır.
Eski hayatta yetimhanede büyüyen kızdım, yaşama isteği yok biri, açlıktan ölen biri. Hayatı boşa yaşadım yine boşa yaşarım gibi duruyor.
Kafamı biraz salladım şuan kötü düşünmek istemiyorum, belki yeni ailem olucak? Yeni hayat yoksa neden yeniden dünyaya geliyim?
Uzun zamandır hastane odasında kalıyordum, ara sıra hemşireler bakmaya geliyordu yemek ve altımı değiştirmek için.
Peki ya anne ve babam?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Babam Kötü![Düzenlemede]
Diversos⚠️Düzenleme tarihi başladı *19.11.2024* Bitme *...* Bazı konu ve yanlışlar düzelticek⚠️ ➕Anlayışınız için teşekkür ederim✔ ××××× Yeni doğmuş bebeğin ruhu on sekiz yaşlı genç kızdı, o kızın görevi vardı: babasını korumak ve sevmek. Ateş Aslan bir k...