Hangi sınıfa girmem gerektiğini bildiğimden sakin adımlara ilerliyordum. Her ne kadar psikopatın biri gibi gözüksem de bu işimi kolaylaştırmak için yaptığım bir şeydi.
Asık ve sinirli gözüktüğünü bildiğim yüzümle sınıfa girdim. Herkes ayağı kalktıktan sonra bir şey demeden elimle oturmalarını söyledim.
Öğrencilerin benden korktuklarını biliyordum, daha bir şey demememe rağmen birbirlerine bakıyor, fısıldaşıyorlardı.
Sert yüzüm tam olarak bu yüzdendi. Kimse diğer hocalara yaptığı gibi bağırarak konuşamıyor, birbirlerine bir şey fırlatamıyorlardı.
Ben de kolaylıkla dersimi anlatıyor zil çaldığı gibi dersten çıkıyordum.
Bu kişiliğimi tam istediğim gibi kullanıyordum. Öğrenciler benden korkuyor ama derse çekinmeden katılıyordu. Çünkü kimseye bağırmıyor, elimi kaldırmıyor ya da bir şeyler fırlatmıyordum. Öğrenci yanlış bir şeyler söylese bile bir şekilde söylediğini döndürüyor doğru bir şeye çeviriyordum. Bu da öğrencinin dersteki özgüvenini arttırıyordu.
Peki ben gerçekten öğretmenmiydim?
Hayır.
İyi olan derslerim sayesinde bu dershaneye çağırılmıştım. Devlet iyi notlarım için bana para verse de birikim yapmak için burada çalışıyordum.
Aslında son sınıf tıp öğrencisiydim.
𐤀Yoongi ile okulun yemekhanesinde oturuyorduk. Aslında şu an üç kişi olmamız lazımdı fakat Hoseok'un dersi erken bittiği için gitmişti.
Üçümüz çok yakın arkadaşlardık. Şu an yirmi beş yaşında olduğumuzu düşünürsek yirmi bir senedir arkadaştık.
"Hazır o burada yokken konuşalım. Geçen seferki gibi olmasına izin veremeyiz."
Ah tabi ya geçen seferki gibi. Hoseok bu hayattaki en değerli varlığımdı. Yoongi de aramızda olsa da Hoseok benim korumam gereken küçük kardeşim gibiydi, Yoongi'nin de böyle düşündüğünü biliyordum.
"Bu sefer sadece üçümüz kutlayacağız. Kim olursa olsun asla kabul etmiyorum."
Peki geçen sefer ne mi olmuştu? Tam bir kabus.
𐤀
"Bu senin için bir günlüğüne kiraladığımız ev."Elimle evi gösterip bahçeye adımladım. Bu evi Yoongiyle Hoseok'un doğum günü için kiralamıştık. Üç katlı büyük bir villaydı. Havuzu, barı, büyük bir mutfağı, hayal edebileceğiniz her şey bu evde vardı.
Elini tutup avucunu açtım ardından cebimden çıkardığım anahtarı avucuna bıraktım.
"Bugün'ün başrolü sensin. Dj'inden tut aşcısına kadar her şeyi ayarladık. Keyfini çıkar doğum günü çocuğu."
Mutlu olduğu çok belliydi, hemen kollarını açıp boynuma atlamasıyla bunu zaten gösteriyordu.
"Size bayılıyorum! Bu hayatımın en güzel partisi olacak hyung çok teşekkür ederim."
Ardından parti için tuttuğumuz adamlar geldi; odalar hazırlandı, davetli sayısına göre yemekler yapılı ve bahçeye oturaklar konuldu. Tek yapmamız geleken beklemekti, parti saatini beklemek.
Yaklaşık dört saat geçmişti. Yoongi'nin isteğine göre aslında burası süpriz olacaktı fakat ben her şeyin Hoseok tarafından düzenlenmesini istemiştim, burayı hayalindeki gibi yapmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Summertime Sadness 𐤀 Taekook
FanfictionKim Taehyung arkadaşlarıyla planladığı tatilde sürpriz olarak bir fotoğrafçı kiralar.