Štětka

621 14 0
                                    

Byla jsem už víc v klidu když jsem zjistila že mám na sobě všechno oblečení ale v hlavě se mi přehrávala otázka... PROČ VEDLE MĚ KURVA LEŽÍ DOMINIK?!!! opatrně jsem se zvedla a šla pryč z pokoje. Dorazila jsem do kuchyně a začala jsem něco hledat v lednici no co čekat u těch dvou...lednice prázdná, jen si povzdechnu a lednici zavřu. Přejdu ke skříňce ze které si vytáhnu skleničku a napustím si do ní vodu poté mířím na gauč. Byla jsem na mobilu když v tom se mi udělalo špatně, motala se mi hlava zavřela jsem oči s tím že jsem si myslela že to přejde... seděla jsem tam už asi 10 minut ta bolest břicha byla nesnesitelná, nebyla jsem schopná se zvednout. Bylo to strašný, z té bolesti jsem se rozbrečela "Ell" uslyšela jsem Jakuba "Kubii" řekla jsem s bolestí v hlase "co se stalo?" zeptal se mě když viděl že brečím "je mi hrozně zle a motá se mi hlava, nedá se to vydržet" v ten moment jsem se chytla za bricho "kurva auu" rozbrečela jsem se ještě víc "co jsi jedla??" podíval se na mě "nic tady nemáte, vzala jsem si jenom vodu" Jakub na mě vykulil oči "to jsi mě nemohla vzbudit zašel bych do krámu" zeptal se mě ustaraně "já jsem tě nechtěla budit" jen zakroutil hlavou "hele my tady někde máme kukuřičný chlebíčky já ti je podám vezmeš si já mezitím půjdu do obchodu a pak se pořádně najíš ano?" jen jsem mu na to kývla "děkuju Kubí" podal mi ty chlebíčky a odešel do obchodu

Uslyšela jsem klíče v zámku bylo mi jasný že je to Jakub "jsem tu" zavolal na mě "jupí, čekat na to byla snad věčnost" povzdychla jsem si "tak na tady máš, nakonec jsem nebyl v obchodě ale zašel jsem do Caffeterie a vzal jsem ti pořádný jídlo" natáhl ke mě sáček s krabičkou, děkovně jsem se na něho podívala a poté ho obejmula "dekujuuuuuuuuuu" objetí mi oplatil.
Když jsem to všechno snědla z pokoje se vyvalil Dominik "dobrý ráno!!!" zařval na nás když nás uviděl "oprava, dopoledne" dodala jsem a začala se smát a Jakub se mnou "tak sorry že mám tak úžasný spaní" zasmál se a šel si pro nějakou snídani.

Je asi 14:30 a my sedíme doma a díváme se na Netflix, nedokážu se soustředit na seriál co tam hraje protože mě něco trápí ale já vůbec nevím co "hej Ell posloucháš mě vůbec?" vyvalil na mě Jakub rychle "jo jasně" uchechtl se "jo? fakt? a co jsem teda říkal?" podíval se na mě s falešným úsměvem "ehm no to tam....ehm" nevěděla jsem absolutně co říkal tudíž jsem koktala kokotiny "no a jsme doma! takže proč mě neposloucháš, nedíváš se ani na tu televizi a čumíš někam do píči?" řekl celkem nasraně "promiň já se zamyslela a jsem unavená" zalhala jsem mu přímo do očí, nepoznal to "běž si lehnout prosimtě" řekl mi s povzdechem.

Probudily mě hlasité zvuky z Dominikova pokoje bylo to vzdychání "dělá si ze mě prdel ne?!" řekla jsem a bouchla do zdi "hej nemůžeš vzdychat potichu krávo!?" ani jsem si vlastně neuvědomila co jsem řekla ale v zápětí mi to došlo "a kurva" zašeptala jsem si pro sebe a dívala se zděšeně na dveře a čekala než je někdo rozrazí a přijde mi dát do huby, rozletěly se dveře a v nich nějaká štětka, zmalovaná, prsa z vlastní gravitací a napíchnutý rty, vypadala jak kačena, udiveně jsem se na ni podívala "co si to vůbec dovoluješ mlátit do zdi a kazit mi sex s Dominičkem?!" zařvala na mě hystericky, měla jsem pocit že každou chvíli vybuchnu smíchy "no víš, ten tvůj Dominiček tě jenom opíchá a pak tě nechá" řekla jsem podobným hlasem jako ona, vevnitř v mojí hlavě jsem dostávala výtlem jako prase "a ty seš jako kdo že se ke mě tak chováš krávo pitomá?" zeptala se mě opět hystericky "já? no víš já jsem Dominičkova osobní děvka aaa bydlím tu, každou noc mu dělám dobře" řekla jsem namyšleně ale zrovna se za tou štětkou objevil Dominik "Domííí" zaječela ta štětka, Dominik jen prokroutil očima "ahoj Domi" řekla jsem směrem k němu a snažila se nesmát, on pochopil co dělám "ahoj Ell" šel ke mě a na nic nečekal přímo před ní mě začal líbat, trochu jsem se udivila ale pochopila jsem o co tady jde proto jsem začala spolupracovat "takže ty tady pícháš s touhle krávou?!" zařvala na něj opět hystericky "no jo no to se stane, a teď už běž" řekl a ironicky se na ni usmál, jenom se otočila na patě a šla pryč. "Co to jako mělo znamenat Vlčková?" podíval se na mě Dominik "nic jenom jsem si s ní trošku pohrála" usmála jsem se na něho "takže ty si mě chráníš?" usmál se na mě kulišácky "nooo... trošku"

Ahojky takže tady máme už 6 část mého příběhu doufám že se vám líbí ❤️
Váš Toustík ❤️

Miluju tě Dominiku //FF Nik Tendo//Kde žijí příběhy. Začni objevovat