Hey! Cel din poza este Jack....stiu . Poate va mai uitati si voi la cartea mea si niste voturi nu strica. Acum ca sunt la inceput, cartea nu e asa de faina dar va promit ca o sa fie super si o sa aiba o actiune si bla bla bla etc. Acesta este capitolul... joi am teza la mate si am sa mai postez abia vineri sau in weekend.....dar fac capitolele lungi .. poate o sa le fac si mai lungi chiar mai mult daca o sa deveniti dependenti, pasionati de cartea mea..Daca aveti sa imi spuneti ceva puneti mesaj aici sau trimiteti-mi mesaj pur si simplu.. :) .. okey ! Inca ceva: cititi o carte care e super faina"Sentimente intrezise" de MrsEho_02... Ily ! ❤❤❤❤. Spor la citit!
Dimineata ma trezesc din cauza razelor de soare prea stralucitoare. Oo... ce dragut... Jack inca doarme si ce doarme. Zici ca este un ingeras. Ma trezesc mai bine.. vreau sa ma duc la baie, dar dracusorul asta de Jack ma tine prea strans in brate si mai are si piciorul sau pe mine...offf...
"Jack! Lasa-ma sa ma duc la baie!"spun tipand incat sa il trezesc destul de repede, dandu-i o invatatura de minte sa nu isi mai puna pocioarele pe mine.
"Mhh.... ce-i?"spune acesta cu o voce ragusita.
"Iati picioarele de pe mine ca sa ma duc la baie... "
"Ok...." spune si ma saruta scurt si apasat. Ma duc la baie sa imi fac igiena de dimineata, ma machiez, fac dus si nu il mai gasesc pe Jack. Oare unde o fii?Ma duc jos, in bucatarie si .... stai stai stai... Jack face mancare? Wow... ma impresioneaza pe zi ce trece.
"Da ce faci aici? Cum de faci mancare puturosule?"
"Ee... na .. n-am voie sa o impresionez pe iubita mea pe zi ce trece?"
"Ba cum sa nu..." ma duc la el si il sarut, acesta ma pune pe blatul mesei si incepe sa ma sarute pe gat dar eu refuz sa fac mai mult de atat. "Jack.. "
"Am inteles... nu-i nimic..."
"Ok.. mersi..cred ca ar trebui sa ma duc acasa ...."
"Mai stai...te rog..."ma imploara acesta. E asa de dragut cand face lucrul asta cu imploratul...
"Ok..."spun oftand...
"Am o scurta, mica, nesemnificativa intrebare."oare ce mai vrea omul asta?
"Ia zi."
"Cand e ziua ta?"serios? Cand e ziua mea? Daca te intereseaza, Jack, ziua mea este pe 15 iulie.
"Ziua mea e pe 15 iunie, de ce? Dar a ta cand e?mhh...?"
"1. Astazi e 10 iulie.
2. Ziua mea e pe 17 august."
"Pai.. stii Jack... eu chiar trebuie sa plec "
"Ok. Te sun, raza de soare ! Te iubesc 100000000%!"
"Eu si mai mult !"spun si il sarut cat se poate de incet si de firav pentru ca inca mai am botox.(...)
Ajung acasa, fiind o liniste de nedescris ( pentru ca e liniste nu ai cum sa o descrii ... FuCK Logik ).. cred ca mama doarme sau este la servici (da.. a doua varianta e mai corecta...cred). Cel mai bine ar fi sa o strig ca sa ma asigur.
"Mamăăăăăăăăăăăăăăăă..!.."tip si o vad coborand scarile.
"Nu e nevoie sa .... Doamne ! Sophia .. esti bine? Ce ai patit ? Doamne... Sophia...!"spune mama socata, trista. Ce sa ii spun? 'Pai stii mama... cand am zis ca fetele o sa doarma la mine am dat o petrecere cu iubitii fiecareia si cand sa ma duc la baie, pe oglinda scria Moartea te cauta Sophia Moniker, asa ca am fost rapita si torturata pana cand a venit Jack si m-a salvat, omorandu-l pe Kris, cel care m-a rapit, batut si aproape violat, dar nu iti fa griji ca sunt bine...' off...
"Sophiaaa !!!"tipa aceasta la mine." Ce ai patit?"
"Nu a patit nimic grav! "Spune Jack.
"Pai...m-am intalnit cu o fosta prietena foarte rea si aceasta mi-a pus piedica. Am cazut cu gura de pamant si dupa mi-a dat cu pumnul in ochi..."spun cu vocea stinsa, cu privirea in pamant.
"Imi pare rau...te doare tare iubita?"
"De ce toata lumea ma intreaba asta? Nu ma puteti intreba altceva?"
"Sophia te rog calmeaza-te ..."spune aceasta ingrijorata.
"Nu vreau! M-am saturat ! Nu mai suport ! Gata ! " tip si incep sa plang...
"Sophia Moniker ! Calmeaza-te !"tipa aceasta la mine.
"Sophi.. incearca sa te calmezi"spune Jack, iar eu incep sa aud din ce in ce mai incet.
"Sophia...Sophi..So..."si ma cuprinde o durere de cap, Jack tinandu-ma bine, eu lesinand.(...)
Ma trezesc intr-un spital cred...ce caut aici? Ce fac aici?
"Buna ziua Domnisoara Moniker"spune asistenta mai mult ca sigur.
"Buna ziua....Pot sa va intreb ceva? Ce caut aici?"
"Pai din cate am inteles te-ai certat cu mama ta si era cu tine si iubitul tau Jack, iar de la nervi ai facut atac de panica. Nu mai tii minte nimic?"
"Nu... am un iubit? Am si mama? Credeam ca mama mea e moarta..."ce sa intampla..
"Da ... ai... ai facut mai mult ca sigur o mica amnezie, perfect normala la atacul acesta . Ai dori sa ii chem pe mama ta si Jack?"ma intreaba aceasta. Stiti ce inseamna sa nu iti aduci aminte? Deci put si simplu nu tin minte nimic. Si la bautura tii minte lucrurile pe care le faci, dar acum nu .
"Da . Cum doriti."spun si ma tin de cap incepand sa imi curga lacrimi.*Din perspecriva lui Jack*
"Va puteti duce in salon."spune asistenta . In sfarsit..!
"Are ceva?"intreaba mama Sophiei, Cristina.
"Da ! Are o amnezie, dar pe parcurs isi va aduce aminte totul." Ce?????
"Poftim?"spun eu uimit. Intru in salon grabit si o vad pe Sophia, plangand si tinandu-se de cap. De ce sufera numai ea? Tot timpul o vad trista. Mi-as dori sa o fac eu fericita mereu, sa ii iau durerea.
"Sophia..."spun punandu-i mana pe mana ei.
"Cine esti?"ma intreaba speriata... si acum incep si eu sa sufar...
"Eu sunt Jack, iubitul tau , iar ea este mama ta."
"Credeam ca e moarta mama. Eu nu am iubit."
"Ba ai de mult timp."ii spunem amandoi la unison, dar in soapta.
"Vrei sa te lasam singura?"
"Nu ! Vreau sa stati cu mine."a afirmat Soph.
Nu a mai duray mult iar aceasta a adormit, asa ca am decis sa mai stam putin.*Din perspectiva Sophiei*
Adorm rapid. Cred ca sunt intr-un vis pentru ca imi aduc aminte totul.... totul.... Jack, mama, noaptea cu Jack, absolut totul... ma trezesc brusc, plangand, iar Jakc se uita la mine speriat, la fel si mama.
"Sophia ! Sophi !"tipa Jack la mine si soseste imediat si asistenta.
"Dati-va la o parte va rog ."spune asistenta. "Domnisoara sunteti bine?"spune in timp ce ma consulta .
"D-d-da ."spun balbaindu-ma . "Mi-am adus aminte tot..."
"Acesta e un lucru bun...."spune si iese din salon. Jack vine langa mine, la fel si mama.
" Cat ma bucur ca esti bine.."spune mama si ma saruta pe crestetul capului.
"Si eu!"spune Jack si ma saruta scurt.
"Stiti... nu v-am vazut in viata mea sa va sarutati.."spune mama si incep sa rad cu plans.
Mai vorbim putin iar acestia hotarasc sa se duca acasa asa ca hotarasc sa ma culc. Maine voi fi externata asa ca ma va astepta o zi noua, plina de surprize. Mai am putin si peste 2 zile incepe scoala. Clasa a 11-a A!!!Gata capitolul.... de acum in weekend mai postez ca mai am saptamana asta 1 teza si un test... va multumesc celor 175 de cititori. Nu ma judecati, dar e prima carte.
Repet inca o data sa le spuneti si prietenilor sa o citeasca si sa citeasca si cartea 1."Sentimente interzise" de MrsWho_02
2. "Iubire sau minciuna" de Magdyz.
CITEȘTI
❤ Iubire si prejudecata❤//PAUZĂ//
RomanceBuna! Sunt Sophia Moniker. Tot ce se afla in mintea mea e numai tristete... am o gramada de intrebari dar toate sunt fara raspuns. Prietenii imi sunt mereu alaturi, dar unul a plecat de langa mine definitiv . Oare Sophia isi va gasi sufletul pereche...