32. Bölüm

38 5 0
                                    

Satır başı yorumlarınızı bekliyorum canlar...❤️❤️❤️❤️

Hastane
Aycan'dan
Sevdiğim adamın yanındaydım. Tam karşısına oturup önce saçlarına dokundum. Sonrada yüzüne dokunduğumda uyanmıştı. Yüzündeki elimi serumlu eliyle tutarak konuşmaya başladı:Korkuttum mu seni?
Aycan:Korktum tabi. Öyle bir anda bayılınca. Ama neyseki iyisin bişeyin yok
Barış:Bu ataklarımdan biriydi güzelim.
Aycan:Bu daha ne kadar devam edicek Barış? Ben bu ataklarını daha ne kadar görücem?

Barış:Bebeğim bu gördüğün daha ilkti.
Aycan:Biliyorum. Ama bu bayılmanı gördükten sonra diğer ataklarını görmek istemiyorum.
Bunu söylememle Barış yataktan doğrulup sol elini yüzüme yerleştirerek konuşmaya başladı:Bak en berbatı halüsinasyon bebeğim. Ve ben sadece bunu görmeni istemiyorum. Yoksa yanlışlıkla sana zarar verebilirim.

Yüzümdeki eli tutarak konuşmaya başladım:Sen iyi ol geri kalanı önemli değil sevgilim
Bunu söylememle Barış dudağımın kenarına bir öpücük kondurdu. Bende ona gülümsediğimde Barış yine dudağımın kenarına bir öpücük kondurdu. Sonrada konuşmaya başladı:Gülümsemeni çok seviyorum bebeğim

Aycan:Bende çok seviyorum gülümsemeni. Sağ yanağında çıkan o gamzeye aşığım
Bunu söylememle Barış gülümsedi. Sonrada sağ elimi tutup yüzük parmağımı öptü. Sonrada konuşmaya başladı:Aycan eğer olurda yürüyemezsem..
Aycan:Hep yanındayım. Bırakmıycam seni

Barış:Yürüyemezsem seninle evlenemem. Gerçi hala beni tekerlekli sandalyede görmeni istemiyorumda..
Aycan:Barış yine başlama. Ne durumda olursan ol yinede senin yanındayım.
Barış:Aycan yarın halledelim mi?
Aycan:Neyi?
Barış:İstemeyi, nişanı ve düğünü...

Barış'ın neden bunu söylediğini anlamıştım. Ameliyatta ters bişey olucağını düşündüğünü için böyle söylüyordu. İnsanların, onu tekerlekli sandalyede görmesini istemediği için böyle konuşuyordu. Ben olumlu anlamda başımı salladıktan sonra içeriye Yusuf'lar girmişti.

Nisa:İyi misin Baro?
Barış:İyiyim praglı
Cemal:Ameliyat olmayı kabul etmişsin
Barış:Evet ettim. Ama Aycan'la evlenip öyle ameliyat olucam. Zaten ameliyatımı yapıcak doktor şehir dışında 3 ay sonra gelicek o zamana kadar Aycan'la evlenmiş olurum.

3 gün sonra
Kızlar ev
Akşam saat 21:30
Aycan'dan
Barış hastaneden ilk günden çıkmıştı. Ve hemen isteme işini halletmek istemişti. Ama ben istememiştim. Çünkü kendini biraz toparlamasını istemiştim. Sonunda o heyecanlı gün gelmişti. Sevdiğim adam, beni babamdan istiycekti.

Babamla aram iyiydi. Hemde hiç olmadığı kadar iyiydi. Her ne kadar Barış, babama pek  fazla güvenmesede benim mutlu olduğumu gördüğü için bişey demiyordu. Lale Berkan'la balayından dönmüştü.

Nisa ve Lale beni hazırlıyorlardı. Nisa saçımı Lale'de makyajımı yapıyordu. Asena ve Dilşah'ta salonda babamlaydı. Saçım ve makyajım bittikten sonra ben ayağa kalktım ve kızlarla birlikte salona geçtim.

 Saçım ve makyajım bittikten sonra ben ayağa kalktım ve kızlarla birlikte salona geçtim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Beni Bırakma Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin