Μπαίνουμε στην τάξη. Όλοι καθόταν στην θέση τους παρόλο που επικρατούσε πανικός. Οι μόνες κενές θέσεις είναι πίσω πίσω στην δεξιά γωνιά της τάξης. Κατευθύνομαι προς το άδειο θρανίο και ο καινούριος μου με ακολουθάει.
Όλα τα βλέματα των κοριτσιών είναι καρφωμένα πάνω του. Δεν φένετε να τον πιράζει. Αντιθέτως παίρνει και θάρρος.
Κάθομαι στην άδεια θέση και δίπλα μου ο....για μια στιγμή...! δεν ξέρω το όνομά του...
'Εμ..δεν μας δόθηκε η ευκαιρία να γνωριστούμε πιο πριν...πώς σε λένε;'
'Αλεξ' ανταποκρίθηκε μονολεκτικά. Μόνο αυτό είπε...Δεν θα με ρωτήσει πως με λένε εμένα; Μάλλον δεν είναι όσο ευγενικός όσο νόμιζα. Παίρνω πρωτοβουλία και του λέω
'Εγώ ονομάζομαι...'
' Άλισον' Πριν προλάβω να πω το όνομά μου απαντάει.
'Μα πως το ξέρεις;'
'Να κοιτάς την δουλεία σου' μου λέει και εγώ θυμώνω. Γιατί είναι τόσο επιθετικός τώρα;
'Σε περίπτωση που το ξέχασες πρόκειται για το δικό μου όνομα' του λέω και μπαίνει μέσα ο καινούριος καθηγητής
'Καλημέρα παιδιά!Ονομάζομαι κ. Μακολ. Κάντε ησυχία να ξεκινήσουμε το μάθημα'
Κοιτάζω τον Άλεξ σχεδόν θυμωμένη και τον βλέπω να φοράει ακόμα τα γυαλιά.
'Καλά τα γυαλιά δεν πρόκειται να τα βγάλεις ποτέ;'
' Ότι θέλω θα κάνω. '
'Βγάλε τα' επιμένω.
'Γιατί;'
'Τι γιατί ρε; Σε τάξη είμαστε όχι σε παραλία' Πριν προλάβει να μου απαντήσει ο καθηγητής μου φωνάζει.
'Δεσπινής ησυχία και κύριε τα γυαλιά στην τάξη απαγορεύονται. Βγάλτε τα αμέσως!'
'Εντάξη' λέει με μία απαλή φωνή και τα βγάζει. Μένω άφωνη! Βγάζωνας τα γυαλιά καταλαβαίνω τον λόγο που δεν ήθελε να βγάλει τα γυαλιά του. Το αριστερό του το μάτι ήταν χτυπημένο και όχι μόνο. Κάτι περισσότερο. Ήταν ολόμαυρο!
...
Λοιπόν πως σας φαίνεται μέχρι εδώ; Αφήστε τα σχόλιά σας. Ποιος είναι στα αλήθεια ο Άλεξ και γιατί ήταν χτυπημένο το μάτι του. Είναι στα αλήθεια αυτός που φαίνεται πως είναι; Το επόμενο παρτ θα μπει την Δευτέρα <3 :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiss me hard before you go
RomantizmΠερίληψη Γεια σας είμαι η Άλισον...Είμαι ένα κορίτσι που πάει 2 λυκείου. Το κορίτσι που προσποιήτε πως όλα είναι μια χαρά. Το κορίτσι που τα βγάζει πέρα με ένα χαμόγελο. Από μικρή ο πατέρας μου μάθαινε να μην λέω ψέματα έτσι υποσχέθηκα να μην το κά...