sadece ben mi bu videodan ship vibe alıyom????
______________________________________emreden;
merhaba ben emre karaaslan öncelikle kendimi tanıtmak isterim. 20 yaşındayım. eskişehirde yaşıyorum. üniversiteden yeni mezun oldum. Yani arkadaşlarımı tanıtmama gerek varmı bilmiyorum ama olsun tanıtıyım. hürkan , ali, emir, ömer ve mert. bunlar benim en yakın ve en iyi arkadaşlarım. taki onlar taşınana kadar. onlar birkaç ay önce İstanbula taşındı. yani bu durum beni üzmüyor değil ama olsun en azından arada gidip video filan çekiyoruz. her neyse. bugün hürkanların evine gidicem. video falan çekicekmişiz. videonun konusunu söylemedi ama neyse.
************************************
hazırlanıp çıktım. hürkanın evine varmama daha 40 - 45 dakika filan var. aa bir inek sürüsü! ineklerin bu şekilde dışarıya çıkarılıp otladıklarını bilmiyordum. bu arada hürkana giderken birkaç video çektim belki vloglara falan koyarım.
************************************
hürkanın evine varmama sadece 10 dakika kadar kaldı. yani galiba garip ama ben hürkandan çok hoşlanıyorum... yani hürkan benim için özel biriydi benim onunla bırak sevgili olmamızı yakın olmamız bile imkansızdı. aramızda saatlerce süren bir yol var.
************************************
hürkanın evine nihayet vardım şu an binanın önündeydim. zili çalmak için kapıyo yöneldim ve zili çaldım. şaşırırcasına hemen kapı açıldı. karşımda hürkanı gördüm.
h: o gelmeseydin knk.
e: niye ki... ooo saat 5 olmuş lan.
5e: lan saat en son ikiydi amk.
h: tabi olum ne bekliyon.
e: herneyse beni içeri almican herhalde.
h: yoo almicam hadi bayy.
e: (ayağını kapının önüne koyar)
h: çek lan ayağnı.
e: (sırıtır ve göz kırpar)
h: ay iyi geç.
e: böyle adam ol.
h: KDKSKSMMCMSMX
e: VHYDGNLHXSGNXF
e: ee be videosu çekicez söylemedin.
h: ONEDİO TESTLERİ ÇÖZÜCEZ.
e: ya hayır yaa.
h: ne oldu beğenemedin mi??
h: (tek kaşını kaldırır)
e: beğenmez olur muyum yaa.
h: aferim abime.
h: sen geç test bul bu arada açmısın yoldan geldin.
e: olur ne yapacanuz şef?
h: makarna başka ne yapam ki.
e: JXJAKXNKAKXJZKJDX
h: gülme lan oç.
e: (hala gülüyor)
***********************************
hürkan yemek hazırlamaya gitti bende onediodan test buluyorum. onedio da iyi reklam yapıyor haa. evet yine düşüncelere daldım. bu sessizliği bozan şey hürkan oldu.h: yemeğiniz hazır şef.
e: geliyorum efendim.
e: ooo döktürmüşsünüz şefim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(MENGOLA) DOSTUM
Fanfictionmengola işte ne bakıyonn 😡🤬 homofobikler dışarı hadee!!! bak kapı orda -----> 🚪