Пролог

6 0 0
                                    



На дворі був 1991 рік, мені тільки виповнилось 21, СССР розпався, і в Одесі знову заграли пістолети, тобто світ бандитів повернувся.

Усі хотіли легких грошей, і тому усі міста захопили бандитські пістолети, хтось ставав цими самими бандитами а хтось запасним варіантом для бандитів. Заборгував міліони - виплатить запасний варіант, сісти за грати - сяде запасний варіан, але декому щастило, і сідав сам бандит, на 15-20 років.

Холодний світ бандитів добрався і до мирної Вінниці. Хто б міг подумати, що в такому мирному місті заграють пістолети. Я певно ніколи не забуду як я стала свідком першої стрілянини, яку потім надрукували у газеті. Після цього випадку люди навіть на Площу Перемоги не ходили, у кого були друзі або рідні на других вулицям, то виїжали з Площі Перемоги, а хто залишався, то рівно в 10 годин усі вимикали світло, і навіть духу живого не було у ночі там, тільки якщо то бандити.

Але все-таки через декілька тижнів все повернулось назад, люди почали ходити і все наче забулось, тільки ключове слово наче. На других вулицях також були стрілянини, але вони були не кожен день, і навіть не кожен тиждень, але до 1992 року усі звикли, хтось навіть навмисне став другом кримінального авторитету, для того щоб випадково не попасти під роздачу.

Мій брат теж захотів мати дружбу з кримінальним авторитетом, а точніше Вася (мій брат) захотів легких грошей, і дуже бистро став запасним варіантом для бандитів. Він надіявся стати таким же самим бандитом, але нажаль він не бистро прийшов в реальність, а тільки тоді коли йому зломала ребра за те що на нього повісили 100 тисяч і два вбивства.

Страх і більWhere stories live. Discover now