5. Návštěva

1K 77 0
                                    

*O týden později, 11:00*

"Kluciii!! Tak já jdu, nic nespalte a neutopte!" křikla jsem do vily a vyšla ven za doprovodu bratra a Andyho. Nastoupili jsme do auta a vyjeli směr gynda. Asi po půl hodině jsme dojeli před nemocnici. Vystoupili jsme a šli dovnitř. Museli jsme chvilku čekat než jsem uslyšela své jméno. "Elisabeth Sarah Ferguson!" V ordinaci se mě ptali proč tu jsem atd... "Tak si lehněte uděláme vám ultrazvuk." řekla mi doktorka a já si lehla. Nanesla mi na břicho gel a začala tam jezdit nějaký přístrojem. "Gratuluji, jste těhotná, v 1. týdnu. Přijďte za měsíc." řekla a v podstatě mi vykopla. "Tak co?" zeptal se samou nedočkavostí Andy. "Jsem v 1. týdnu." řekla jsem s úsměvem. "Takže budu opravdu táta!" vykřikl Andy na celou nemocnici. "A ten nejlepší." řekla jsem mu.

*Vila BVB, 13:00*

Zrovna jsem připravovala oběd když jsem uslyšela zvuk zvonku. "Jdu táám!" křikla jsem a šla otevřít. Otevřela jsem a vykoukla na mě známá tvář. "Steph? Si to ty?!" řekla jsem. "Ano, jsem!" vykřikla tak jak to má ve zvyku. "Tak ráda tě vidím, jak jsi mě našla?" zeptala jsem se a objala jí. "Zeptala jsem se tvojí mámy..." řekla rozpačitě. "A co všechno ti řekla?" řekla jsem uštěpačně. "Adresu a mám ti vyřídit ať už se nevracíš, že je tam bez tebe a těch "pošuků" klid". řekla a naznačila uvozovky. "Teď pojď dovnitř a řekni mi proč jsi mě vyhledala asi po půl roce." řekla jsem a zavedla jí do obýváku kde až jsem si všimla že má s sebou kufry. "Co se stalo že máš s sebou kufry?" zeptala jsem se jí okamžitě. "Máma mě vyhodila kvůli tomu co posloucham a kvůli tomu že mi vyhodili z vejšky." řekla trochu provinile. "Já tě tu ubytuju! Místa máme dost!" vykřikla jsem hned. "Ale... vždyť ta vila je Andyho." odpověděla rozpačitě. "Víš, řeknu ti jedno malý tajemství, já čekam Andyho dítě, takže mně teď bude trochu poslouchat co mu řeknu." pošeptám jí. "Opravdu!? A ví to Andy?" řekla Steph zaskočeně. "Ví to celá vila." zasmála jsem se. "Ale teď tě jdeme ubytovat, alespoň tu budeme dvě holky, občas je to s nima fakt strašný." "Andyyyyy!" zakřičela jsem do vily. "Co potřebuješ lásko?" zeptal se mě Andy. "Aby jsi mi pomohl tady ubytovat kamarádku." řekla jsem roztomile. "Dobře, tak první patro a osmý dveře." řekl a pomohl Steph s kufry. Šla jsem se podívat do ledničky jestli tam pořád mám svůj HelloKitty snack ale.... On tam nebyl! "Ashley Purdy! Ty jsi mi určitě sežral můj HelloKitty snack!" vykřikla jsem. "Já jsem ti ho nesnědl!" bránil se chabě Ash. "Jo? A proč máš teda pusu od čokolády?! Hmm..?!" argumentovala jsem já a Ashley si hned začal utírat pusu. "A za trest ti někoho představím." řekla jsem a táhla ho do pokoje Steph. "Steeeph, chci ti někoho představit." řekla jsem jí. "Steph, tohle je Ashley Purdy. Ashi, tohle je Stephanie Black." představila jsem je navzájem a všimla jsem si Ashova pohledu jako by koukal na anděla. Proto jsem si ho odtáhla stranou. "Ashley Purdy ublížíš jí a budeš synem smrti. Viděla jsem ten pohled jak jsi se na ní díval jak na padlýho anděla." " Jí bych nemohl nikdy nic udělat." řekl skoro nepřítomně Ash. "Dobře, ale běda ti!" řekla jsem a zvedla ukazováček. "Zlatoo, kdepak jsi?" slyšela jsem Andyho hlas. Ježiši to už zase chce do mě cpát jídlo, řekla jsem si a šla napospas jídlu a Andymu.


Ahojte! Je tu nová postava(Steph viz. foto) která tam bude už napořád a Šaaaaau!

Jinxx's sisterWhere stories live. Discover now