Меланія
Дівчина прокинулася від того, що її почали будити. Відкривши очі, вона побачила Джейн.
- Меланія давай ставай, я там вже сніданок приготувала. — на це Меланія лише зарюмсала.
- Ох.. Я хочу спати. — відповіла вона.
- Але тобі треба на пари чи ти не йдеш? — запитала Джейн.
- Йду, але так спати хочу. Може сьогодні не йти?
- Можеш не йти, як раз Даніелю компанію складеш. — коли Меланія це почула, вона раптом зіскочила з ліжка.
- Емм.., ні все-таки я не можу пропускати університет. Я зараз прийду. Дякую, що розбудила. — на цих словах Меланія побігла до ванної.
"Я не можу залишитись, тут із ним. І ще мене Мейсон буде чекати. Не хочу що він чекав."
Коли Меланія була готова, вона спустилася на низ. І те що вона побачила там була не захваті, але не її звір. Та просто вила від щастя.
"Меланія ти думала, що він не буде на сніданку? Вітаю, ти просто дурепа!"
Сівши на своє місце, вона почала снідати. Але відчувала, що на неї хтось дивиться. Меланія намагалася подати вигляд, що не відчуває поглядів, але її терпінню прийшов кінець. Коли вона відірвалася від трапези й подивилася у вічі провинника.
- Що таке? Ти щось хочеш від мене?
- Нічого, я нічого не хочу.
- О! Справді? Так чому, ти кожну секунду дивишся на мене? – Меланія була дуже зла і стримувала себе, щоб не наговорити йому багато лишнього.
- Я так дивлюсь на тебе через те, яка ти красива. Я не можу відірвати погляду від тебе. У нас з тобою будуть красиві діти.
- ДІТИ? Які діти? У нас з тобою ніколи дітей не буде! Ти мене зрозумів? Нас з тобою ніколи нічого спільного не буде. – Меланія вже стала зі свого місця, щоб чим скоріше покинути це місце. Але її схопили за зап'ястя і притягнув до себе. Коли вони зустрілись поглядами, серце Меланії так швидко почалося битися і вона подумала, що її серце вистрибне будь-яку секунду. Меланія хотіла відсторонити його від себе, але він притягнув її ближче до себе, і вони стали притиснутими тілом об тіло. Вона відчувала кожний сантиметр його тіла. Його м'язи напружились, їй аж здалося що вони стали більшими.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Місяць Альфи
WerewolfМеланія і Даніель стали ліпшими друзями з того часу, коли він зобачив її. Відчувши її запах він зрозумів, що вона його суджена. Він став для неї надійним другом та братом. Що зробить Даніель, щоб його суджена хотіла бути з ним не, як з другом, а як...