》Joonaksen nk.《
Hoitajat auttoivat minut pois pyörätuolista ja taluttivat lähemmäs sänkyä. Menin sänkyyn makaamaan ja vedin peiton päälleni. Hoitajat lähtivät huoneesta. Tuijotin huoneen toisellapuolella olevaa sänkyä, ketäköhän siinäkin nukkui. Suljin silmäni ja yritin nukahtaa.》Aleksin nk. Time skip《
Hoipertelin keittiöstä eteiseen. Olin juonut kaiken alkoholin jo. Laitoin kengät jalkaani ja lähdin. Aloin kävelemään läheiselle kaupalle.Päästyäni kaupan pihaan, näin jonkun vanhemman naisen seisomassa vähän matkan päässä kaupasta ja hän poltti tupakkaa, joten kävelin hänen luokse. "Voiks sä käydä ostaa mul alkoholii ja tupakkaa?" Kysyin. Nainen katsoi minua hetken aikaa. "Onks sul rahaa?" Hän kysyi, nyökkäsin. Kaivoin taskustani pari satasta, mitä varastin sedältäni. "Riittääks nää?" Kysyin ja nainen nyökkäsi. "Mitä sä haluut sit?" Hän kysyi. "Tuo vaa jotai ihan vitun vahvaa." Sanoin. Nainen nyökkäsi ja lähti kauppaan olevaan alkoon. Jäin odottamaan pihalle. "Ale? Ooks se sä?" Joku kysyi. Käännyin ääntä kohti ja näin Arvon. Huokaisin hiukan turhautuneena. "Mitä sä haluat?" Kysyin tylysti. "Miten sä oot saanu ittes toho kuntoo?" Hän kysyi. Hymähdin. "Oisko vaikka iha juomalla." Vastasin. Pian nainen käveli kaupasta ulos ja hänellä oli muovipussillinen jotain juotavaa. Hän antoi muovipussin minulle ja minä katsoin sinne. Siellä oli vähän kaikkea vahvaa, sitten sielä oli tupakkaa ja loppurahat. "Kiitti." Sanoin. "Kiinnostaisko joku muuki ku alkoholi?" Nainen kysyi. "Paljo maksaa?" Kysyin. "No jos annat ne loppu rahat." Hän sanoi. Kaivoin loput rahoista muovipussin pohjalta ja annoin ne naiselle, ja hän antoi minulle pussillisen jotain pillereitä. Laitoin pillerit muovipussiin ja aloin kävelemään kotiin päin, ja Arvo tuli perässäni.
"Aleksi." Hän sanoi. "Arvo jätä mut rauhaan." Sanoin. "En, ku nyt sä kuuntelet mua. Tajuutko sä että sä voit kuolla toho." "En oo enää 4." "Mitä Olliki miettis?" Hän sanoi. Pysähdyin ja käännyin poikaa päin. "Mun tekemiset ei kuulu sille." Sanoin. "Ootteks eronnu vai miks sä ryyppäät?" "Ei olla erotti, ryyppään koska haluun." Vastasin ja jatkoin sitten matkaani.
》Nikon nk.《
Istuin Tommin sohvalla ja tuijotin mustaa television ruutua. "Minkälainen olo sul o?" Tommi kysyi. Kohautin hartioitani. "En tiiä. Outo....tyhjä kai, en oo varma. En tiiä oikee et minkälainen olo mul pitäis olla." Sanoin. Tommi nyökkäsi. "Kauanko sä oletat et Joonas on osastol?" Hän kysyi. "Kauan......se oli leikannu sen ihosta palasi ja sen koko keho oli täynnä arpia...j-ja.....ja-." "Niko ei puhuta siitä, se ahdistaa sua selvästikki." Tommi sanoi. "Voidaanko juoda? Haluun unohtaa kaiken hetkeks." Sanoin. Tommi huokaisi. Hän nousi ylös sohvalta ja käveli keittiöön. Hetken päästä hän tuli takaisin parin kaljatölkin kanssa.
》《》《》《》《》《
Sanoja: 400
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Why me? 》Niko x Joonas《VALMIS
Фанфик"Miks sä teet näin mul?!" "Teen mitä?" "Koulus kiusaat mua, mut jos ollaan kahestaan ni suutelet mua! Mitä helvettiä sä haluut mult?!" "Rakastan sua, okei?" poika sanoi. Hiljenin. Ei hän voinut rakastaa minua, ei mitenkään. ⚠️SISÄLTÄÄ⚠️ -boyxboy ...