26- B&A GEREK YOK

2.3K 282 423
                                    


...

Selaam :)

Yorumlara cevap ver'E'miyor olmam okuduğum gerçeğini değiştirmiyor.
Her gün bölüm yükleyebildiğime şükrediyorum açıkçası.

Buyursunlar efenim :)

□■□

"Benim üstümdeki daire kiralıkmış ama diğeri satılık. İstersen direkt satılık olana bakabiliriz?"

"Senin üstündekini satmazlar mı?"

"Satmıyorlar sanırım ama yine de sorarız."

"O halde her iki eve de bakalım."

□■□

Akay'ın üstündeki ev eşyalı ve kiralıktı. Ama hakikaten çok küçüktü. Eşyalar bile neredeyse üst üste bindirilmiş gibi duruyordu evde.

Değil kiralık, satılık olsa dahi bana göre kutudan bile daha küçük olan bu evde yaşamamın pek imkânı yoktu açıkçası. 'Akay aşkı 'm yüzünden konforumdan bu kadar ödün vermeye değer miydi bilemedim.

Sonuçta Akay'la olacağımın bir garantisi yok ve ihtimaller üzerine bu evi kiralamak, özellikle içini gördükten sonra çok saçma geldi bana.

'Kesin alacağım.' diye girdiğim evden hayâl kırıklığına uğramış bir halde diğer yere, yani yan binasındaki satılık ve boş olan eve bakmaya karar vererek ayrıldım.

Eğer burası da, az önce baktığımız ev kadar küçük olursa; benim Akay'la yaşayacağım 'komşuculuk' hikâyem daha başlamadan yalan olacaktı muhtemelen...

□■□

Ne yalan söyleyim, daireye girdiğimde rahatladım...

Çünkü burası diğerinin neredeyse iki katıydı.

Anladım ki; siteyi yapanlar daha çok para kazanmak için her kata iki daire yapmayı planlamış ve birisini diğerinden çok daha küçük yapma pahasına böyle bir yola başvurmuşlar. ~Çağımızın sorunu.~

Normal insan statüsünde bakıldığında, kiralık olan da kullanılmayacak kadar küçük değildi elbette, tam bir bekâr erkek evi olabilirdi ama bana göre fazlasıyla alışık olmadığım kadar küçüktü sonuçta.

Neyse ki burası çok daha kullanışlı duruyordu. Eşyasız olmasının da etkisi olduğunun farkındaydım ama bu ev 'Akay aşkı 'mın galip gelebileceği türdendi. ~Kabul edilebilir.~

Akay'ın tam karşı binasına denk geliyor olmasının ve camdan baktığımda onun evini görecek olmamın da büyük etkisi var tabi eve ısınmamda... ~Bu, üstünde oturmaktan daha iyi oldu bence.~

Evin fiyatını da öğrenince, "Alıyorum.", dedim direkt.

Akay şaşırıp, "Pazarlık yapmayacak mısın?", diye sorunca da gerek olmadığını söyledim. Oturduğum -eskiden oturduğum- evi sattığım zaman bu evi alıp, içinin eşyalarını da rahatlıkla döşeyebiliyordum çünkü.

Sorgusuz sualsiz, pazarlıksız evi almayı kabul etmeme sanırım en çok görevli sevindi. Hatta benden bile çok diyebilirim. Muhtemelen satış fiyatının üzerine ekstra kendine fazladan kâr koyarak söylemişti bize meblayı. ~Bu umrumda değil.~

"Ev sahibini arayın ve yarın tapu devir işlemlerini yapalım.", dedim görevliye.

Gerçekten ciddi olduğumu anlayınca hiç vakit kaybetmeden telefon açmaya gitti adam bizden uzaklaşarak.

ÇETREFİL / GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin