10.bölüm

34 5 100
                                    

Sasuke'nin dün olan mükemmel sorusuna yani daha doğrusu çıkma teklifine ne diyeceğimi hâlâ bilemiyordum. Sonuçta yıllardır sevdiğim kişinin beni sevmesi,aşık olası biraz garipti.

Acaba camdan atlasam kaçabiliir miydim.

Yaa ben daha İno ile konuşmadım ben nasıl karar verebilirim.

İno'nun yanına gitmek için hazırlamıştım.

Fakat sabah sabah uykusunu terk edebilen Sasuke oturma odamızda vakit geçiriyordu.

Evet Sakura kaç kaçabilirsen. Ya bu Sasuke manyak mı saat sabahın 15.56sı tamam belki sabah olmayabilir ama benim için gayet erken bir saat neyse asıl konu 15.56'da neden uyanık olduğu.

Şimdi bir plan yapıp kaçmam lazım.

Buldum bu sefer Sasuke'yi yastıkla bayıltacağım. Elime yatağımda duran yastıklardan birini aldım ve odadan çıkar çıkmaz Sasuke'ye fırlattım.

Sanırım biraz fazla vurdum, birakaç Sasuke diye seslendim cevap yoktu. ÇOCUĞU BAYILTICAM DİYE ÖLDÜRDÜM MÜ YOKSA. Koşar adımlarla yanına gittim .

"Sasuke ,Sasuke ağğğ katil oldum,hemde ilk kez katil olmadım ,SASUKE DİRİL AĞĞ" diye Sasuke'yi omuzlarından tutup sallıyordum.

Sasuke birden gözlerini açtı ve bana gülümsedi.

"Öldün sandım şerefsiz" dedim.

"Sence bir yastıkla adam öldürebilir misin Sakura?" dedi alayla Sasuke.

"Evet öldürürüm bak nasıl öldürücem "dedim ve yanda olan yastığı Sasuke'nin suratına bastırmaya başladım.

" Sakura dur bu sefer gerçekten ölücem"dedi tabii sesi yastıktan dolayı boğuk geliyordu.

Sustu

SUSTU

AĞĞ BU SEFER ADAM GERÇEKTEN GİTTİİ.

"SASUKE KALK BİR GÖREN OLUCAK" dedim.

Ses yok.

"Sasuke dalga geçme kalk hadi" dedim.

"Sasuke?" diye tekrar etmelerim başladı,hepsi faydasızdı ses yoktu.

"BU SEFER CİDDEN KATİL OLDUM AĞĞ ,Sasori'yi çağırayımda cesedi kaldırsın sonra bir çay içeriz" dedim eğer yaşıyorsa cevap verir.

"Bak yine başladı kızıl kafada kızıl kafa ,ne yapalım saçımızı mı kızıl yapalım?" dedi Sasuke.

"Bak ölmemişsin işte" dedim.

"Nabzıma baksan öğrenirdin Sakura yaşayıp yaşamadığımı,olayı çevirme Sasori'yi çağırmak için bahaneydi dimi o" dedi.

"Hayır ölüp ölmediğini anlamak içindi ”dedim

" Neyse sen onu bırakta dünkü sorumun cevabı ne acaba "dedi sırıtarak.

" İNO"dedim ve kapıya doğru koştum.Sasuke de
arkamdam koşturmaya başladı.

"Dün kaçtın bugün kaçamazsın" dedi Sasuke.

KAPI KOLLARININ BEN...

Ben kapıyı gece kitlememiş olsaydım burdan kaçacaktım,kendimi kendim yakıyorum resmen.

"Ya soruyu siktir et" dedim ve iki yakasından tutup Sasuke'nin dudaklarını kendi dudaklarıma bastırdım.

LAN BEN NE YAPIYORUM.

Sorry Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin