Частина 6.

140 17 6
                                    

-Загане, я кохаю тебе. Кохаю значно більше, ніж думаєш.

Незліченні поцілунки посипалися тілом: не лише губи, але і щоки та куточки очей. Гладив по голові, розчісував чубок та проводив пасмами лобом.

Поки мовчки все це приймав, він розкрив передню частину мого халата - просунув руку всередину та провів по грудях. Кінцівка досягла стегон та пройшлася з боків. Ми міцно обійнялися, притиснувшись один до одного голою шкірою.

-Здорово так доторкатися один до одного, чи не так?

Так, це здорово - обіймати Луку - теплий, затишний та комфортний дотик. Було відчуття, ніби потонув в обіймах сонця.

Але признаватися - незручно, до того ж у мені просиналося дратування від перспективи, що це тільки зробить юнака щасливіше, тому просто відводив очі та мовчав. Врешті-решт, той все ж таки посміхнувся в радісних емоціях.

-Сором'язливий Заган теж файно милий.

-...У тебе зір зіпсувався або що? Піди випий зілля вищого ґатунку.

Не думаю, що зілля високого класу буде достатньо, аби вилікувати цього бовдура повністю. Можливо, він про щось здогадався, оскільки тремтіння горла від сміху стало дуже помітним.

-Твоя оманлива сторона також запаморочлива. Я дійсно кохаю тебе.

Поцілував мою потилицю, а коли я заворушився, перевів пальці та торкнувся між ніг - штовхнув та повільно доторкнувся своїм органом там.

Це так приємно, що навіть талія затрепетала.

-Ух...хн! Ф...фх!

-Ха...ах., хн....член Загана такий твердий.

-Ах...твій був...таким...відколи ми скупалися!

-Так. Нічого не поробиш, я починаю відчувати збудження при одній думці, що займатимуся з тобою непристойними речами.

Хтось повинен щось зробити з цим чоловіком - говорити такі ганебні речі без натяку на зніяковіння - просто жах. І ще, не шепочи мені на вухо, від цього хребтом проходить табун мурашок.

Навіть коли я затремтів, продовжував погладжувати голівку та промацувати уретру, що вже довгий час пульсувала. Моя талія вигнулася дугою від такої стимуляції, на що хлопець поцілував мене в скроню, неначе заспокоюючи.

Навіть коли він грав з моїм перчиком, підвів все тіло, широко розсунувши ноги та влаштувавшись між ними. Ситуація, коли мій дотик любощів, застиглий чи не від легкої стимуляції, став ще твердішим тільки від спостереження - стала дуже невмілою, почувався, немов звареним живцем.

Я перевтілився в лиходія Ероге, та перш ніж зрозумів, став метою захоплення.Where stories live. Discover now