》Ollin äitin nk. Time skip《
Koputin Ollin huoneen oveen. "Olli tuu syömää iltapalaa." Sanoin. Olli ei sanonut mitään takaisin, joten menin hänen huoneeseensa. "Olli?" Kysyin, eikä poika vastannut, joten kävelin lähemmäs ja huomasin että hän oli nukahtanut. Peittelin hänet ja lähdin sitten huoneesta.》Aleksin nk.《
Istuin polvillani vessanlattialla ja oksensin, minulla oli todella paha olo ja muutenkin sekava. Pyyhin suuni paperiin, heitin paperin pönttöön, nousin ylös ja vedin vessan, jonka jälkeen menin pesemään käteni ja huuhtelemaan suuni. Kuivatessani käsiäni, kuulin oven avautuvan ja menevän kiinni. Ei nyt helvetti. Ajattelin. Kävelin pois vessasta ja näin setäni. Mies alkoi virnuilemaan minut nähdessään.Hän käveli luokseni ja otti minua hiuksista kiinni. Irvistin hiukan kivusta. "Päästä irti!" Huusin. Mies naurahti. Hän lähti raahaamaan minua tätini makuuhuoneeseen ja heitti minut sitten sängylle. Hän kapusi ylleni ja alkoi ottamaan minulta vaatteita pois väkisin. Yritin estää häntä, mutta tuloksetta, olin liian sekavassa olotilassa. "Sä et vitus raiskaa mua enää! Mee pois!" Huusin. "Aleksi sul ei oo mitään hätää." Hän sanoi ja alkoi suutelemaan rintakehääni. "L-Lopeta!" Huusin. Tunsin kyyneleiden kohoavan silmiini, mutta en antanut itseni itkea. Sain jalkani setäni mahan alle ja potkaisin hänet pois päältäni, jolloin hän lensi selälleen lattialle. Mies kirosi kivusta. Nousin nopeasti ylös sängystä ja lähdin. Setäni tuli perääni ja otti ranteestani kiinni.
"Sä et mee mihinkää! Vitun äpärä!" Hän huusi. "Päästä vittu irti!" Huusin ja riuhdoin itseäni vielä enemmän, kuitenkin vain satuttaen itseäni. Katselin ympärilleni ja huomasin jonkun vaasin lipaston päällä. Otin vaasin käteeni ja iskin sen niin kovaan kun vain pystyin, niin setäni päähän. Vaasi hajosi, jolloin sirpaleet tekivät kämmeneeni haavoja. Setäni päästi irti ja kaatui lattia, ja hänen päästä tuli verta, ei paljon, mutta eihän se minua kiinnostaisi vaikka hän kuolisi. Avasin nyrkkini ja sen sisällä olevat lasinsirut tippuivat lattialle. Menin eteiseen laittamaan kenkiä jalkaan, jonka jälkeen lähdin. Päästyäni ulos, aloin kävelemään Ollille, vaikkakin hän ei halunnut nähdä minua, niin nyt hänellä ei ollut vaihtoehtoja, halusin puhua hänelle nyt.
》Time skip《
Kiipesin pyörävaraston välikatolle ja koputin Ollin ikkunaan, onneksi he asuivat ensimmäisessä kerroksessa. (A/n en muista oonks maininnu mis kerrokses Olli ja sen vanhemmat asuu täs.). Jatkoin ikkunaan koputtamista, kunnes huomasin auki olevan ikkunan ja no ikkuna oli tarpeaksi iso että minä mahduin siitä. Kiipesin ikkunalaudalle ja menin ikkunasta sisälle.Kävelin Ollin sängyn vierelle ja aloin ravistelemaan Ollia. "Olli herää." Sanoin. Ravistelin nukkuvaa poikaa jonkun aikaa, kunnes hän heräsi. Nähdessään minut, Olli alkoi melkein huutamaan, mutta laitoin käteni hänen suun eteen. "Oo hiljaa, ettei sun porukat herää." Kuiskasin. Olli työnsi käteni pois suunsa edestä ja nousi istumaan. "Mitä vittua sä teet täällä? Ja miten sä ees pääsit sisäl?" Hän kysyi hiukan ärtyneenä. "Ikkunast." Vastasin. Olli nousi ylös sängystä ja meni laittamaan valot päälle, jonka jälkeen hän meni sulkemaan ikkunan. Kun hän kääntyi minuun, hän katsoi minua todella pitkään. "Ota kuva, säästyy pidempää." Sanoin hymyillen. "Ooks sä vittu aineissa?" Hän kysyi. "Miten ni? En todellakaa oo." Velehtelin. "Sun pupillit on ihan helvetin isot ja sun silmät on punaset, sä myös haiset alkoholilt." Hän kertoi. "Saatoin ehk juoda ja polttaa kannabist, mut entä sitte." "Voitko lähtee." "Anteeks?" "Niin että lähe. En jaksa sua nyt."
Naurahdin hiukan. Olli oli kävelemässä takaisin sänkyynsä, mutta otin hänen ranteesta kiinni, vahingossa liian kovaa. "Ai!" Olli huusi, joten hellitin otettani. "Mikä sua vaivaa?" Kysyin. "Mikä mua vaivaa? Mikä helvetti sua vaivaa?" Hän kysyi ärtyneenä. "Ei mikää." Vastasin. "Eikö vai. Sä oot aivan vitun sekasin, ties mist kaikist päihteist, sä kirjaimellisesti just murtauduit mun kämppään keskellä yötä, etkä viittiny soittaa mul tai mitään ja sit kaiken lisäks sä viel satutat mua." Hän selitti. "Halusin vaa puhuu sul." Sanoin. "No voi voi. Mä en just nyt jaksa sua. Jätä mut rauhaan, jooko?" Hän kysyi. Päästin irti hänen ranteesta ja laskin katseeni alas. No vittu kuka ny mua jaksaiskaa. Ajattelin. "Aleksi mä en tarkota tätä mitenkään ilkeesti, mut mä tarviin hetken omaa aikaa, mul on täl hetkel tosi paljon mietittävänä. Tää ei johdu mitenkään susta, mä vaan en just nyt jaksais oikee ketää." Olli kertoi. Nyökkäsin vain. Avasin ikkunan ja kiipesin ulos. Lähdin kävelemään Joelille päin.
》《》《》《》《》《
Sanoja: 667
KAMU SEDANG MEMBACA
Why me? 》Niko x Joonas《VALMIS
Fiksi Penggemar"Miks sä teet näin mul?!" "Teen mitä?" "Koulus kiusaat mua, mut jos ollaan kahestaan ni suutelet mua! Mitä helvettiä sä haluut mult?!" "Rakastan sua, okei?" poika sanoi. Hiljenin. Ei hän voinut rakastaa minua, ei mitenkään. ⚠️SISÄLTÄÄ⚠️ -boyxboy ...