Bana aşık bir erkek olduğunu öğrendim.
Beni sakın gay olarak görmeyin ben düzüm.Bana aşık olan erkek uzaktan uzaktan beni süzerken bu kantin sandalyesinde oturmak zordu.Rahatsızca kıpırdandim.Gözlerimi ondan başka heryerde gezdirmeye başladım.
Bana aşık çocuk diye hitap ediyorum ama tabii ki bir ismi var.'Batuhan'
Evet ismi buydu.Kahverengi gözleri ve kahverengi saçları vardı.Vücudu yapılı sayılırdı.Hâlâ Beni süzerken arkadaşı ona seslenmiş olacaktı ki bana bakmayı kesti ve yanındaki arkadaşlarına döndü.
Derin bir nefes verdim ve Bizim grubu beklemeye devam ettim.Devam ettim diyorum çünkü "sen bize yer kap iki dakikaya geliriz zaten" demişlerdi.
Ve şuan kantinde yer tutmuş onları bekliyordum.Oflayıp arkama yaslandım.Batuhan da bizim sınıftaydı.Ve benim hemen arkamda oturuyordu.Sürekli gözlerini üstümde hissetsemde bakmamaya çalışıyordum.
Batuhan'ın beni sevdiğini sadece bizim grup biliyordu.Onlara güvendiğim için Bir tek onlara demiştim.
Bizim grup kantine girdiklerinde içimden 'hele şükür' demeyi ihmal etmedim.Gelip masaya yığıldılar.
Ben onlara "neredeydiniz lan iki saattir öldünüz sandım valla" dediğimde hepsi kıkırdadı.Çok komikti sanki.
Tuna "Kanka yukarda olay varmış Oraya gittik lan" Dedi.merak etmiştim açıkçası.
"Nolmuş lan yer tutmak yerine keşke bende gelseydim" dedim.Elvin "Of of görmen lazımdı.Tuvalette iki kişi yakalanmış.Hemdee ne yaparken biliyor musunnnn?" Dedi kelimeyi uzatarak.
"Lan direk anlatsana" Dediğimde Gizem devam etti.
"Tuvalette sevişirken yakalanmışlar" Dedi.Bu olaylar Bayadır yaşanıyordu.
O yüzden şaşırmadım.Tüm okul topluca azmıştı sanırım."Lan bu muydu?Ulan tüm okul topluca azmış ya" Diye mirildandim.
Emir "off olum şu sevişme olaylarından bıktım ha bir gün beni de tuvalete sevişmeye atacaklar diye korkuyorum" Dediğinde hepimiz gülmeye başladık.Ciddi ciddi bende korkmaya başlamıştım.
Bekaretimi alırlardı falan Allah korusun.
Önümüzdeki 30 sene boyunca ilişkiye girmeyi hayatımdan siliyorum.Tuna "Olum tövbe de lan ciddi ciddi atarlar falan gerçi bizi atacak kimse yok ama Emre'yi atacak bir kişi vaaar" Dediğinde sinirle Tuna'ya baktım.
"Sus lan onunla bir ilişkiye hazır bile değilim saçmalama" dediğimde Elvin girdi araya "Lan çocuğa hiç şans vermiyorsun bi şans ver çocuk belki seni çok mutlu edicek nerden biliyorsun?" Dedi.Ona göz devirdim.
"Ben gay miyim Elvin?" Dediğimde Gizem girdi konuşmaya "Elvin sana sadece şans ver diyor seni cidden mutlu edebilir bence de Bi şans vermelisin" Dediğinde Tuna ve Emir onaylar mırıltılar çıkardı.
Emir "Lan enişteme selam vermeye mi gitsem ne" Dedi ardından Tuna da "Haklısın kanka hadi gel Bi selam verelim enişteye" diyip bana göz kırptı."Tuna,Emir saçmalayın oturun şuraya" Diye tısladığımda takmayıp hâlâ beni arada bir gizli gizli süzen Batuhan'ın yanına gittiler.Yüzümü ellerimin arasına aldım sinirden.
Ayağa kalkıp kantinden çıktığımda arkamda Bana bakan Bir adet Batuhan bırakmıştım.
........
Oy vermeyi ve beğenmeyi unutmayın canlarım ❤️❤️sıradaki bölümde görüşürüz💞...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gay olmak nasıl bir duygudur? (+18)
Teen Fiction!! Kitap çok fazla +18 sahne içermektedir.!! bacaklarımı kavrayarak beni duvara daha çok bastırdı.Dudaklarımı istila ederken karşılık vermekte zorlanıyordum. Altımda hissettiğim sertlik nefes almamı bile engelliyordu.Beni bu kadar arzuladığını bilme...