Capitolul 2

122 13 0
                                    

Eram pe holurile scolii indreptandu-ma catre dulapul meu pentru a-mi lua cărţile de engleza.
***
-Katelyn Morgan? Katelyn? striga profesorul de la catedra.
Dupa vreo inca trei strigăte a numelui meu m-am trezit la realitate văzând un profesor nervos.A oftat si a ridicat degetul indreptandul catre usa.Am inteles semnul si am iesit din clasa lăsând in urma mea un profesor nervos si colegii mei barfitori.Pe bune acum...de ce ar fi cineva nervos ca nu am raspuns ?
Ma plimbam pe holurile scolii fara sa stiu unde ma îndrept.M-am oprit din mers auzind tipetele ragusite ale unui tocilar din capătul holului.M-am apropriat mai mult si am vazut ca imbecilul meu de prieten il tina strans de gat pe bietul tocilar care acum era violet la fata.
-Noah lasal în pace!
-Ok Kate,dar imi esti datoare!
De ce eram eu prietena cu un asemenea specimen rar intalnit?Chiar nu stiu, insa el ma aparat mereu de fetele nebune care vroiau sa ma omoare din simplul fapt ca eu ma înţelegeam bine cu el.
-Da, da...cum zici tu!
Seara
Ajunsă acasa,m-am îmbrăcat in haine mai confortabile si am iesit cu Lessi afara. Ea este catelusa mea pe care am cumpărato cu cateva zile înainte de şcoala.
Inca imi amintesc cum tata iubea acest nume si dorinta lui era ca(,) cand voi avea un catelus sa ii pun acest nume.Asa am si facut.
Dupa o plimbare scurta prin parc am intrat direct in baie pentru un dus fierbinte care cu siguranta ma va relaxa.
Cand am terminat de făcut duşul,mi-am luat ca in fiecare seara, sticluţa cu laptele cald si m-am pus in pat adormind imediat.

Stiuu! Cam scurt capitolul insa promit ca pe urmatoarele le voi face mai lungi.
Imi cer scuze pentru greşeli.

Katelyn(IN PAUZA)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum