@guaidolce

257 9 17
                                    

guaidolce teşekkür ederim (:

1- İlk olarak, guaidolce kimdir?

Uygulamada guaidolce ama gerçek hayatta İlknur ben. 23 yaşındayım ve ikizler burcuyum(sıklıkla duygu değişikliği yaşadığım doğrudur :) ) İstanbul'da yaşıyorum ve muhasebeciyim.

2- Ne zaman ve nasıl bir olayla yazmaya başladın?

Yanlış hatırlamıyorsam eğer 7-8 sene önce yazmaya başladım. Beni yazmaya iten en büyük etken annemdi. Aklıma değişik kurgular gelirdi ve bunu annemle paylaşırdım. O 'neden yazıya dökmüyorsun?' dediği an böyle bir karar verdim.

3- Bu işte hep benimleydi diyebileceğin biri var mı?

Evet bu süreçte ve hatta bundan sonra da beni destekleyecek iki kişi var. Biri annem ve bir diğeri de çok sevdiğim bir okuyucum. Aslında onun için sadece okuyucu demek haksızlık olur...koşulsuz yıllardır her kitabımı sanki kitabımıymış gibi benimseyen ve beni her zaman destekleyen, okuyucudan öte arkadaşım olan Büşra.

4- Yazarken dikkat etiğin unsurlar nelerdir?

Her yazar gibi yazım yanlışlarına dikkat etmeye çalışıyorum ama galiba en çok dikkat ettiğim unsur kitapta tek çift yazmamak. Yan karakterlere ve onların hayatlarına da dikkatlice kitabımda yer veriyorum.

5- Senin için en başka olan kurgun hangisi? Neden?

Ahhh bu çok zor bir soru olduuu :) İkizler burcuyum ben karar vermem çok zor :) Her kitabımın yeri gerçekten de çok ayrı benim için. Şey gibi bir şey aslında...çocuk ayrımı yapılmaz ya hani hahahha onun gibi bir durum. Ama beni duygudan duyguya sürükleyen ve en çok keyif alarak yazdığım ( okuyan okuyucularım bilir Okan ve Feridun bayağı eğlenceli karakterlerdi) 'Efsunkâr 'adlı kurgum.

6- İdolüm dediğin bir yazar var mı peki?

İdolüm yok ama Julie Garwood en sevdiğim yazardır.

7- Bir kitap karakteri olsaydın bu hangisi olurdu? Neden?

Sanırım Zehr-i Aşk' kitabımdaki Hazan karakteri olurdum. Çünkü onun boyun eğmeyen ve güçlü yapısı benim taşımış olduğum özelliklere çok yakın.

8- İlham kaynakların nelerdir?

Okuduğum kitaplar ve izlediğim filmler ve diziler diyebilirim. Hepsini karıştırıp yeni fikirler bulmayı seviyorum.

9- Yazarken en zorlandığın sahne hangisiydi peki?

Bütün kitaplarımda yazarken zorlandığım sahneler var...acılarını, mutluluklarını, üzüntülerini aynı şekilde yaşıyorum ama en zorlandığım Efsunkâr'da Dila ve Vedat'ın yüzleşme sahnesiydi.

10- Son olarak gelecekte kendini nerede ve nasıl görmek istersin diye sorsam?

Hayatımda istediğim düzeni, iş hayatını sağladım. Ve daha çok anı yaşayan biri olduğum için kendimi net olarak bir yerde hayal edemiyorum :) Ancak ileride umarım aklımda olan iki yeni kurgumu da kaleme dökebilmiş olurum.

Umarım istediğin her şey gönlünce senin olur. Beni kırmayıp sorularıma cevap verdiğin için çok teşekkür ederim (:

Bu güzel dileğini senin için de diliyorum ♥️ ayrıca ben teşekkür ederim bu güzel röportajı benimle yaptığın ve bölümünde bana da yer verdiğin için♥️

Rica ederim ne demek , benim için büyük bir mutluluktu❤️

Rica ederim ne demek , benim için büyük bir mutluluktu❤️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

guaidolce yazarımıza buradan soru sorabilirsiniz.

Bol bol yorum ve oy istiyorum.

YAZAR KÖŞESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin