Three - Lepak Prep

1.7K 38 0
                                    

ait.

dah nak masuk minggu ke-tiga aku duk asrama. minggu ni dah boleh balik rumah. setiap dua minggu sekali pelajar dibenarkan balik rumah.

setiap malam pulak, pelajar asrama wajib pergi Prep.. persediaan untuk kelas esok hari. wajib setiap malam tanpa gagal. 

sebagaimana aku, seorang yang senyam, diam, bisu, aku follow je flow asrama ni. bila time prep aku lepak dengan budak2 dorm. tp dengan kita2 je la, senior prep kat tempat lain.

minah dorm yang asyik duk tenung aku tu nama nya syikin jugak. bukan syikin yang aku jumpe kat surau tu.. dorang ni nama sama, kelas pon sama. dua2 pandai weyh.

syikin surau tu mmg asyik nak berkepit dengan aku. tu nanti aku citer.

syikin dorm ni la yang buat jantung aku pam laju sama mcm aku dgn minah Fatin aku tu.

++++++++

syikin dorm ni aku nama kan ikin.
syikin surau aku nama kan shikin. senang nak ingat.

++++++++

makin hari makin seram bila aku kena pandang2 dengan ikin ni.

turun katil dia pandang

balik mandi dia pandang

study pon dia pandang

makan pon dia pandang

tak tahu la klu time aku salin baju dia pandang ke x.

bila aku dah rase mcm sgt tak selesa, aku start lepak dgn shikin surau aka shikin kat dorm dia.

hari2 la tiap2 malam sebelom light off. lepak2 buat keje sekolah. dalam dorm dia tu ada dak kelas aku, ada senior klas aku. meriah.

dah nak light off baru aku naik dorm. terus naik katil tido. still diperhatikan. seram. dia bela saka ke?













tbc






Menengah Atas [GxG] ✅Where stories live. Discover now