Jeny's pov
Με κοίταξε με ένα πονηρό ύφος. Νομίζω κατάλαβα, αλλά ας μη βγάζω συμπεράσματα!
Kris: Λοιπόν κορίτσια και...-
Jh: Καιι??? Εμάς τι θα μας πεις?? Αγόρια?? Ξεπερασμένο γλυκέ μου!
Suga: Συμφωνώ!
Kris: Κορίτσια και άντρες-
Rm: Εντάξει δεν μας πήραν και τα χρόνια...
Ch: Ρε αφήστε τον άνθρωπο να μιλήσει!
St: Αυτό ρε σεις...Γελούσαμε με το και καλά αστείο του Jhope και εν τέλει απάντησε ο Kristoffer.
Kris: Κορίτσια και αγόρια, και δεν ακούω κουβέντα, πάμε επιτέλους!
Τα κορίτσια ξαφνικά έφυγαν από κοντά μου και σχεδόν έτρεχαν για να μπουν μέσα. Μόνο o Jungkook έμεινε πίσω πίσω μαζί μου...
Jk: Σου αρέσει??
J: Είναι τέλειο!
Jk: Λοιπόν, εγώ ήθελα να έρθουμε εδώ...
J: Έχεις πολύ καλό γούστο.
Jk: Ε εντάξει... υπερβολές τώρα!
Jk: Μπα δεν είναι!Και σταμάτησε η συζήτηση μας, γιατί η μουσική ήταν στο τέρμα. Είδα τον Kristoffer να μιλάει με έναν μπάρμαν και αυτός να δείχνει ένα μέρος του μαγαζιού. Ο Jungkook προσπαθούσε να μου μιλήσει..
Jk: Εκεί θα καθίσουμεεε!
J: Τιιιι??? Δεν ακούγεσαιιιι!Απλά γέλασε, άρπαξε το χέρι μου και με κατεύθυνε προς το σημείο που πήγαν και οι υπόλοιποι! Δε θες να καθίσουμε μόνοι Kookie?? Αχ τι λέω?! Καθίσαμε στο τραπέζι και δίπλα μου ήταν αυτός και ο Namjoon. Φυσικά ο Tae δίπλα στη Stella, o Jhope στη Chloe και το ζευγαράκι της Αγίας Παρασκευής, η Mary με τον Jimin. Μετά από λίγο ήρθε ένας μπάρμαν να μας πάρει παραγγελίες. Εντάξει δεν πίνω και πολύ αλλά εντάξει Χριστούγεννα έχουμε μωρέ σιγά τώρααα... Χεχεε! Εν τέλει πήρα μια βότκα με λεμονάδα εγώ, o Jungkook και ο Tae και οι υπόλοιποι μάλλον ουίσκι απ όσο βλέπω και καταλαβαίνω δηλαδή!Απορώ πως το πίνουν αυτό... Βότκα μόνο!! Χαχαχ! Ξαφνικά είδα τη Mary, τη Stella και τη Chloe να πηγαίνουν κάπου. Δε μου είπαν κάτι... Τι στο καλό?? Τα αγόρια προσπαθούσαν να μιλήσουν. Εντύπωση μου κάνει πως και δεν παραξενεύτηκαν τα αγόρια ή που το κορίτσια ξαφνικά δε μου λένε που πάνε να πάμε μαζί... Έριξα έναν αναστεναγμό μέσα στο σκοτάδι νομίζοντας ότι δε θα το καταλάβει κάποιος. Για κακή μου τύχη το κατάλαβε ο Jungkook.
Jk: Τι έπαθες;;;
J: Καλά είμαι βρε.
Jk: Και ο αναστεναγμός ποιανού ήταν; Του γείτονα;Γέλασα συγκρατημένα και προσπαθούσα να δείξω τη μικρή μου ενόχληση...
J: Όχι όλα καλά αλήθεια... Από συνήθειο το έκανα.
Jk: Μάλιστα....Σηκώθηκα από το τραπέζι, για να πάω στο μπάνιο να δω πως ήμουν... Προσπαθούσα να ανοίξω την πόρτα αλλά ήταν μάταιο. Χτύπησα κιόλας αλλά τίποτα. Νομίζω όμως τα κορίτσια είναι μέσα και γι αυτό έπεμενα. Ώσπου η Chloe άνοιξε.
YOU ARE READING
Given up the you for us //J.jk ff//
FanfictionΉρθε το τέλος; Δηλαδή εδώ όλα τελειώνουν..; Ήμουν καθισμένη δίπλα από τη μπανιέρα αγκαλιάζοντας τα γόνατα μου... ένιωθα το κεφάλι μου βαρύ και το σώμα να παραλύει. Πέρασαν φλασιες στη μνήμη μου από διάφορες στιγμές... όλο στιγμές κακίες και μελαγχο...