19.04.2010
Doğmuştum...Dünya'ya gözlerimi açmıştım. Bu pis yere gözlerimi açmıştım...
Gözünüz %30 görüyor... Ne hissedersiniz? 1 yıl boyunca neredeyse hiç uyumuyorsunuz. 8 Aylıkken konuşmaya başlarsanız ne olur? Şimdi hepsini cevaplayacağım...
Öncelikle.. Sağ gözüm sadece %30 görüyor. Ne kadar gözlük takarsam takayım sağ gözümle yazıları okuyamıyorum ve sol gözümde yorulup numarası ilerliyor. Bu bana zorluk yaşatacak hayatım boyunca görmekte zorluk çekeceğim ancak engel değilll.
Bir yıl boyunca neredeyse hiç uyumadım. Doğduğum günden 1 yaşıma kadar. Sadece dayım ve dedemin yanında uyudum;). Dayım askerdeydi, dedem ise kanser hastasıydı bu yüzden onları neredeyse hiç görmüyordum. Onlar yokken uyumak da istemiyordum.
Peki 8 aylıkken konuşmaya başlarsanız.. Aslında insandan insana değişiklik gösterir ancak ben 8 aylıkken konuşmaya başlayınca olaylar çok karıştı.. KONUŞMADAN DURAMIYORDUM!
Evet bunları neden anlattığımı sorabilirsiniz belki de saçma gelebilir ama yazarak içimi dökeceğim. Şimdiii ben anne ve baba tarafının ilk torunuyum. 5 yıl bunun sefasını çektim. Herkes ne istediysem aldı ne istediysem yaptı. Çok şımartıldım ve açıkca söylemek gerekirse hiç pişman değilim şwğldwdğ. 5 yaşıma girdiğimde teyzemin kızı oldu ve tek torun sefam bitti. 14 Temmuz 2015 tarihinde en değerlimi, dedemi kaybettim. Hemde akciğer kanserinden. Her neyse, dedem yaşarken annem kardeşime hamileydi. Dedem benden sonra bir kez daha dede olacağı için çok heyecanlıydı ama göremedi maaleseff. Kardeşim doğdu ve herşey değişti. ÜZERİMDEKİ BÜTÜN İLGİ BENDEN ALINMIŞTI. İnanın kardeşimi çok kıskanmıştım ancak onu canımdan çok seviyordum ki hala öyle. Kardeşimden sonra amcamın ve dayımın da kızı oldu. VE ARTIK ÜZERİMDE OLAN BİR KIRINTI İLGİ TAMAMEN ELİMDEN ALINMIŞTI.
Her neyse, ben 1. sınıfa başladığımda öğretmenim dedemin tıpkısının aynısıydı. Annem benim bu benzerliği fark edeceğimi, öğretmenime bazen dede diyeceğimi öngörmüş. Annem öğretmenimle konuşmuş ve öğretmenim çok sıcakkanlı yaklaşmış. Okul başladığında öğretenimi dedem sanıp koşarak sarılmıştım ve inanın öğretmenim o halime dayanamayıp ağlamıştı. Ben mutluluktan, öğretmenim üzüntüden ağlıyordu. Eve gidince herkese Dedem ölmemiş yaşıyor benim sınıf öğretmenim" demiştim. Babannem o halime ağlamıştı ve inanın herkesin gözleri dolmuştu. Ben niye ağladıklaeını anlamamıştım sonuçta dedem yaşıyordu neden ağlıyorlardı ki? Annem yanıma geldi ve "Kızım o senin deden değil, evet farkındayım dedene çok benziyor ama dedenin geri gelme şansı yok" demişti. Bu sefer de ben ağlamaya başlamıştım. O adam dedem değildi. Bu nasıl olurdu? Annem olanları bana anlatınca krize girmiştim. 1. SINIFTA 3 GECE AĞLAMA KRİZİM YÜZÜNDEN HASTANEDE YATMIŞTIM.