Eve varınca duş aldim.Sonrasinda Bizim grup ve Batuhan bana geliceklerini söylediler.Bi kac dakika sonra kapi çalindi.Gidip açtim.Batuhan ve bizim grup gelmişti.içeri geçtiler ve koltuklara yığıldık.İçkileri herkese dağıtıp televizyonu açtım.Televizyona odaklanmış Bir şekilde içkimi yudumlarken Gizem "Lan bu ne biçim program" Diye söylenmişti.
Televizyonda kadınlar yemek yapıyordu ve başka bir kadın onların yaptiği yemekleri puanliyordu.
Cidden sıkıcıydı ama izliyordum işte.Bi süre sonra Gizem,Elvin Ve Emir Sarhoş olmuştu bile.
Batuhan,ben ve Tuna olmamıştık.
Ben "sarhoş oldu bunlar" dediğimde Tuna "boşverin keyif yapmaya devam edelim" Dedi.Bi yarım saat sonra falan Tuna ve Batuhan da çok içmekten sarhoş olunca Bi küfür mirildandim.Bu durumu hiç sevmiyordum.
Bi ben kalmıştım.Gizem,Elvin ve Emir sizmıştı.Ailelerine mesaj atıp benim evimde kalacaklarıni belirttim.
Benim ailem yoktu ama alışmıştım böyle yani.. sanırım.Batuhan'ın telefonunda şifre vardı.Bizimkilerin telefonunda şifre olmadığı için arayabilmiştim.Ama batuhaninkini arayamamiştim.Batuhan diyince ona bir şans taniyacagimi ona söylemem gerekti.
İyice düşünmüş en sonunda Bi denemeye karar vermiştim.Onları salonda bırakıp televizyonu kapatmış bir şekilde odama çıkacakken Batuhan kolumu tuttu."Ben seninle yatacağım" gibi bişeyler geveleyince "Saçmalama Batuhan koltuğa yat" diyip kolumu kurtardım.Bizimkilere bakınca hepsinin sızdığını hatta horladiğini gördüm.Onlara göz devirip yukarı çıkmaya başladım.Ama arkamda adım sesleri duymamla arkama göz ucuyla baktım Batuhan peşimden geliyordu.Aslinda gelsin onu soğuk duşa sokar sarhoşluktan kurtarırdim.Sonra da ona şans verdiğimi ve ailesini araması gerektiğini söylerdim.
Offlayip odama girdim.Bilerek kapıyı açık bırakmıştım.İçeri girdi.Ve bana doğru geldi.Gelirken sendelediğinde üstüme çullandı.Üstüne bir de sarhoştu.Tüm agrilığıni bana verince onu tutucam derken beraber yere yapışıyorduk.
Son anda tuttuğumda 'keşke Batuhan da sızsaydı' diye içimden geçirmedim değil.Bizim grupla böyle toplanınca hep herkes sızardı.Sabah ta beraber uyanır etrafı toplar kahvaltı yapar okula giderdik.
Offlayarak Batuhani banyoya soktum.Yüzünü soğuk suyla yıkadım ama Bi işe yaramadi.Soğuktan kaçsa da onu tuttum.Leş gibi alkol kokuyordu.
Niye bu kadar çok içmiştik ki?
Batuhanin elbisesini çıkardım.pantolonu çıkarmak için eğilince çıkarırken ellerim kaslarına değiyordu.Ellerimin hafifçe titrediğini fark ettim.Sonunda dikkat ederek pantolonunu çıkardığımda boxeriyle kaldı.
Bedenine istemsizce göz gezdirdim.Ama gezdirirken altımda hissettiğim hareketlenmeyle gözlerim kocaman oldu ve sertçe yutkundum.Hizla Batuhana soğuk suyu tuttum.Ve havlu verip odaya yolladım.
Sonra umursamamaya çalıştım.
Annesi ve babası endişelenir diye onu duşa sokmuştum şimdi gidip ona söyleyecektim ailesine haber vermesi gerektiğini. Sonra istediği kadar uyurdu.Ailesi onun için endişelenebilirlerdi.
.....
Oy vermeyi ve beğenmeyi unutmayın ❤️❤️ sıradaki bölümde görüşürüz💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gay olmak nasıl bir duygudur? (+18)
Teen Fiction!! Kitap çok fazla +18 sahne içermektedir.!! bacaklarımı kavrayarak beni duvara daha çok bastırdı.Dudaklarımı istila ederken karşılık vermekte zorlanıyordum. Altımda hissettiğim sertlik nefes almamı bile engelliyordu.Beni bu kadar arzuladığını bilme...